U trattamentu di fogghiu in casa

U furu hè unu di i più impurtanti organi di l'omu. Hè per quessa, hè impurtante di seguità, cuntene pruposti appruvati in u tempu, è, se ne necessariu, trattassi u fegatu in casa o ancu in centri specializzati.

Trattamentu di cirrhosi in a casa

A cirrusite hè una malatia crònica. Hè cunducta un cambiamentu strutturali in u fegatu cù l'appearance of tissue cicatricial and a decrease in a so funziunalità. A malatia si sviluppeghja in u sughjettu di l'usu longudu di e bevande alcoolichi, l'hepatitis C, a cholangitis è certi altri malatii.

Invece chì sta pesta hè cunsidarata assai seriu, in a pratica mèdica ci sò casi chì una persona hà sappiutu curà in casa. Ci hè parechje ricette chì u cuntribuisce à guidà a malatia.

A Dandelion conserva

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

Dandelion fiori è limonu sò finamente chopped, l'acqua hè aghjuntu, tuttu hè mmiscatu. U mistu resultanti hè eliminatu à un locu fridimu durante sei ore. Dopu questu, l'infuzione hè filtrata è vèllenu in una pienza. A medicina hè aghjuntu di zuccherera è posa un pianu focu. Ci hè coccu di circa 1-2 ore dopu, finu à chì u pruduttu addiventa viscuali.

Un cumpimentu pò esse usatu inveci di melanu o zuccaru.

Trattamentu di l'hepratesi di u fianu in casa

Hepatosis - a deposizione di u tecido adipatu in u fegato, in u quale u travagliu di l'organu hè sfrattatu. Per disperse di una tale malatie pudete aduprà medicazione o metudi alternative. Cusì, a prescription effittiva per trattà l'hepatozoide grassu di grassu in casa hè u meli, infundutu in una zucca.

Meli e zucca

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

A la zucca, u punta hè stallatu è i zitelli sò scraped off. Dintra d'oghje u meli, aghjunghje è lasciate durante duie simane in un locu friddu. A tampiratura vicinu à a zucca deve esse mantinuta à 20-22 gradi. Allora u melu hè spressu in un putu è postu in a fria. Questu rimedià pò esse trattatu in casa cù livellu crescente , l'hepatatine è altre malatie. A medicina si pigliò nantu à una cuccaia troppu trè volti à ghjornu.