Tè cù timuru - propietariu utili

Staggeru o, cum'è ancu chjamatu, u timore hè un semisrubiu d'oliu essenziale chì hè cunnisciutu per i so pruprietariu medichi è hè cunsumatu in a forma di tè cun metru, spezie, infuzzioni è caldi. Cumpagnia a pianta hè utilizzata in cosmetologia, medicina. È dinò l'arbusto ponu spissu usatu in u paisaghju di designu, cum'è una pianta bella è senza pretensioni.

Ancu i medichi antichi, cum'è Avicena, cittau e funzioni terapèuti di sta pianta in i so trattati. In quelli ghjorni, u timore hè stata utilizata per sullivà i mulinante, un diureticu, antisetticu, l'agenti antiparasiticu, aghjunghje grass à i vini è l'olii. In u nostru tempu, tè cù u timore hà più di una vintesa di propietari benifichi.

Chì ghjè u té utensili cù u faraghju?

L'usu largu di u timu hè di causa di a prevalenza di e piante in l'Europa è l'Asia. A cumpusizioni chimica di u timu hè ricca in l'olii essenziale, l'acidu, i risichini, i tannini è i flavonoidi, chì pussanu prupietà antibacteriale è antioxidante.

A manera più faciule di utilizà a pianta hè tè cun metudu, u beneficu di quale hè spressione in e seguenti azzioni:

L'altru negru o di qualsiasi tè cù u timore hè utilizatu in terapia cumplessu di i malati ginekoloogichi, dermatulogichi, disturbi di u gastrointestinali è di i disordini metabolichi.

Contraindicazioni à l'usu di tè cun u timore

Hè una piantazione curative tali a so contraindicazione? Sì, cum'è qualsiasi pianta medici, u timuru pò esse usatu cù qualchi riservazione. U primu, ùn avete micca micca pinsatu chì cù u tè pudete reemplazarisce i prudutti sò. In fatti, si deve esse presu in corsi chì dura micca più di 14 ghjorni consecutivi. Hè obligatuà di observà interrotta trà e corsi, almenu 2 mesi.

Ùn hè micca spartu l'usu di u tè cun metudu è in a gravidanza, cum'è in questu statutu, e donne spessu speriennu un risu di pressione, è u timu cuntribuisce à a so stimulazione ancu più. Ogni usu di stu tè in e persone cù malati crunulogichi in l'agisce scena ci vole à cuncorda cù u duttore assistente, in particulari di riguard'à e malatie gastrointestinali è cardiovascular.

Cumu fà u tè cun timuru?

Preparate un té cum'è questu hè assai simplice. Per fà questu, aghjunghje 1 tsp à u numaru ordinariu di tè nìuru ordinariu. secchi di foglie di u faraghju o uni pochi inflorescenzi siccati è fremu acqua di furmagliu in una bagnu. Insistiu u tè hè cunsigliatu un pocu più di l'usual, circa 7-10 minuti. U risultatu hè un beatu inoltru aromaticu è sana. Enricu prufittà di a salute di u tè si pò aghjunghje una culloca di cioè.

Ma micca solu u tè in legnu pò essa prudutti cù u timore. Tù verde cun u mariellu è a zucchina hè un bevande tradiziunale per esaltà i maloforte. Per a so preparazione, hè necessariu di mischjà l'ingredienti sicchi in parechji volumi è fremu acqua fogera. Dopu à 7-8 minuti, a zuccarera hè pronta per l'usu. Tali tessuti sò vindati in u nostru tempu è in i cateni di farmarii, ma i benefiziunali di u pruduttu autoccheru sò assai più grande.

Chjami pò esse unificatu micca solu cù te taglioli, ma ancu cù altre erbe è e piante. Pudete creà una ricetta per tè cù u timore nantu à u vostru propiu. Hè culinata cumminata cù foglia, clavetta, cani di rosula, meli, limonu, melissa, grosu negru è San Giovanni.