Isule museale in Berlinu

Chì associu serà a maiuranza di noi chjamatu a parola "l'isula"? Hè assai probabili, dani nascita l'imaghjinate di roccia impregnable, spazii di mare è verdura di boschi tropicali. Ma l'isuli sò ancu assai sfarenti, per esempiu, musei. Sò intrigati? Allora fate còmernu, pudemu invitatu à una scursioni per l'isula di musei in Berlinu.

Induve hè a Isula Museale?

Per visità l'Isola di u Museo, avete bisognu à Gironda , induve in a parti di l'isula di Spreeinzel, ci sò cinque musei à tempu: u Museu di Pérgamo, u museu di Bode, u Museuu Vignu, u New Museum è a Galeria Nazziunali Vella. Ci hè parechje manere di acquistà à l'Isula Musei: in metro à Alexanderplatz, in tramu à a Haskescher Markt o si caminava da a Porta di Brandenburg.

Isula di Musei - Storia

U principiu di a storia di l'Isula Museale fù impiegata in u 1797, quandu u Prussianu King Frederick William II appruvò l'idea di creazione in l'isula un museu di l'arte anticu è mudernu. In u 1810, l'idea hè stata cullata è affissata in u decrettu da u so succorsu, Friedrich Wilhelm III, è 20 anni dopu l'isula fù statu fatta da a fine u primu museu, oghje in u nomu di l'Anticu. In u 1859, vicinu à ellu prisintò u museu reale prusianu, chjamatu novu. E in l'ultimu trimestre di u XIX sèculu, a Galleria Nazionale Annali abriu a so porte per i visitatori. Dui più parte di u cumplessu - u Museu di Pérgamo è u Museo Bode - fôru pubblicati à u principiu di u XXu seculu.

Museo Antico

U museu anticu certamenti serà interessante per i so visitanti cù a colture antica, chì cuntene esibizioni rari in relazione à a cultura antica greca. Osserventi di u museu puderanu vede una cullizzioni di sculture, ornamenti d'oru è argentu, è altri perli di l'arte anticu. Per separà, vi vede l'architettura di u Vechju Museu, fattu ancu in anticu stile.

U novu museu

U novu museu hè natu com'è u risultatu di una catastròficu mancanza di spazi libbiru in u Vechju. Sfurtunatamente, a Siconda Guerra Munniali prubbably borrau da a fàccia di a terra è i travaglii di ricustruzzioni stendu à u principiu di u XXI seculu. Apertura di u museu dopu a ristaurazione hè stata prevista in u 2015, dopu à quale ellu serà pussibule di vede una cullizzioni di papirsi è exhibita cù primura è primitiva.

Pergamon Museum

U Pergamon Museum hè piazzatu per inventà invitati cù una cullizzioni enormosa di opere d'arti da a fine di l'antichità, cumpresu u famu altare Pergamonti. Dui altri parti di l'exposizione sò dedicati à l'arte islamicu è trans-asiaticu. In elli pudete vede l'exhibiti trovanu in tutte e scuperte archeologica.

Bode Museum

U museu di Bode, apertu in u 1904, hè interessante cù i so reliquias di l'arti Bizantinu di i seculi XIII-XIX, è dinò sculture europei annantu à u Medievu anticu.

Galeria Nazziunali Vellina

In questu museu i visitori truvà travagli d'arti in parechji stili: u primu muvimentu (Lovis Corinth, Adolf von Menzel), classicismu (Karl Blechen, Caspar David Friedrich), Impressiunisimu (Claude Monet, Edouard Manet), etc.