Temple-on-the-Blood, Ekaterinburg

In u situ di l'esecutà di a famiglia imperiale in Ekaterinburg hè una di e più chjese in u paese. Hè apertu à u 2003 è da tandu ha attraversu peregrinu di tutta a campagna.

Storia di u Tempiu-a-Sangue (Ekaterinburg)

Cum'è a storia ci andò, Nicola II è a so famiglia sò sbagliati in u basamentu di un edifiziu chì appartene à appartene à l'Ipatievu ingannatore è da dopu cunfiscatu da i boltjevii. Doppu questu edifiziu hà stati altri istituzioni amministrativi, ma l'interessu di i pratichi ordinali à a "casa di Ipatiev" cum'è u locu di morte di l'ultimu re ùn ùn diminuinu. A fine, secondu u decretu di Boris Yeltsin, sta casa era distrutta.

Ma ancu dopu, a so popularità ùn hà micca diminuì. Nant'à un locu memorable, i believers riunendu regularmente è ancu installatu un cruciutu, prima un di lignu, è da un metale. È in u 1990, hè statu dicidutu di trasfiriri ssi terri à a Diocese ortodoxa russa è a custruzzione successiva di un templu quì, chì diventerà un monicu di a tragedia chì era stata.

In u 1990, a so erecció ùn principia, anche u guvernatore di u cuncorsu per u megliu prughjettu architettonicu (K. Efremov di Kurgan) è ancu a primurila di a simbolica. A causa di a crisa ecunomica è pulitica in u paese, i travaglii di coppiu accuminciaru sulu in u 2000.

Comu a cunsiquenza, a Chiesa di u Salvadore nantu à u Sangue in Ekaterinburg hè stata ermita in un altru prughjettu, postu chì K. Efremov s'hè rimissu di participà da quellu tempu. A custruzione di a chjesa era assai veloce, è à u Juliu 2003 u bastimentu era prestu, è e 14 campane sò stati nantu à u campanile. U più grande di elle, cù una massa di 5 tunniddati, porta u nome d'Andrew u Primu Chjamatu. Hè interessante chì e campane sò stati fugliali, chì anu collatu durante un eventu caritateu chjamatu "Campane di Reginu".

U 16 di lugliu di u 2003, u Tempiu di Sangue in Ekaterinburg era cunsigliatu solenni: fù fattu annantu à u ghjornu storicu di u 85 anniversariu di a morte di a famiglia Romanov. Hè stata assistita, in più di u cleru, u mùsicu M. Rostropovich è i rappresentanti di a dinastia Romanov. U primu serviziu in u Tempiu era adorazione in memoria di l'assassiniu di u Tsar è i so parenti. Allora a prucissiò era fatta à u monasteru, situatu in Ganina Yama, u locu induve i córpi di a famiglia morta di l'imperatore era stata presa.

Struttura di u Tempiu

L'stile di sta struttura hè russa-bizantina, chì era un tributu di a tradizione ortugamana di u regnu di Nicola. U bastimentu stessu di u tempiu hà una zona di 3000 metru kwadru. M à un altu di circa 60 m.

A funzione principale di l'edificu hè chì u tempiu restaurà visualmente a sala induve l'eseguimentu di a famiglia reale hè stata fatta. Perchè u prughjettu era creatu cuncepiente i funziunamentu originali di a casa di Ipatiev. U cumpagnu di u Tempiu-a-Sangue compostu di duie parte - alta è più inferior, rispettivamente.

A cresia altri hè una bella cattedrale dôme. Questu hè un edificu assai luminoso cù numerosi ventalli. Dentru di a catedrale pudete vede una iconografia di u marmu chjaru rossu.

A parti inferma di u tèmpiu si trova in u sotano, postu chì a struttura sana hè custruitu nantu à una cullina. À u locu stessu di l'esecutà ci hè un altare. In a listessa parti di u Tempiu-on-the-Blood, ci hè ancu u Museu Romanov, l'esicuta di quale illustranu l'ultimi ghjorni di a vita di u tsar famiglia in Ekaterinburg. A tragedia riminiscenta ancu di u culore di e fachadas esterni di a struttura, decorata cù granito di Borgogna è sfumaturi russi. È ghjè per davanti à l'entrata di a chjesa, pudete vede un munumentu à i Romanov, chì vintendu à u basamentu per eseguisce.

Oghje in u Tempiu di Sangue, i reliquii di i sante sò spessu purtati, à quali credi in Ekaterinburg venenu à prezzione. Allora, quì à i tempi diffirenti vinni a miraculosa mano di San Spiridon è l'icòttu di Matrona di Mosca cù particelli di reliii sante.

Ul. Tolmachev, 34-a: questu hè l'indirizzu di u famosu Tempu di Sangue, chì vale una visita, chì ghjera in Ekaterinburgu.