Gerard Depardieu parted cù a so pruprietà in Russia

U famosu attore francese, chì in un certu tempu ferma vargogna l'impostu di lussu in u so paesi nativu, circava di truvà l'uppurtunità di salvà soldi. Hà fattu un prucessu di u gestu largu di u presidente russu è a città cumprendi accettata di russa. In più di u passaportu russu, hà acquistatu un permessu di residenza in Mordovia, appartamenti in Grozny è Saransk.

Leghje ancu

Tuttavia, ghjudicendu per l'ultimi infurmazioni nantu à l'media, i piani di l'estrema di filmu Vidoc è Bellamy anu cambiatu seriu. Si trasfirìu a vigliacci in Belgica e finiscinu infatti uttene una entrevista extremu critica à Canal + annantu à a so curta struttura in Russia.

Cum'è ... in u cobru?

Questu! L'attore, chì hà guidatu una stesione amica cù Ramzan Kadyrov è Vladimir Vladimirovich Putin stessu, a gruffa hà riabilitatu negativamente à a Russia! Ellu disse chì ellu ùn tornerà micca novu, è, sibburtatu da sfurtunatate a so vita, fù andatu per vive in u so propiu stazzu ...

A frivaru di u 2013 hà ricivutu chjassi di appartamenti di 5 camere in un di l'cumunità elitistali di Grozny da e mani di u capu di a repubblica. In a capitale di Mordovia, Depardieu hà avutu ancu un appartamenti luxuriu. Monsieur Depardieu vende u so spaziu vivu.

Ci hè dettu chì hà prumminciutu di campà in Belgio è di u tempu à tempu per visità i so vignetu situati in u Sud di Francia. Ùn deve esse vistutu se u presidente di u nostru paese li privà Depardieu da a citadinanza, dopu affirmazioni cusuli rigali di Russia.