Naomi Campbell hà sighjine di crià Vogue Africa

"Pantera Negra" hè natu in u Regnu Unitu, è spentu a so ghjuventù in Europa è in i Stati Uniti. Naomi Campbell sempre enfatizò e so radichi africani è ùn si cunvinte di u so origine. Per quessa ùn hè micca surprised chì a supermodeli accumpagna rapprisentanti di u mondu di a moda di l'Africa è visita u cuntinente per a participazione à i manifestazioni è e sessione di foto.

Naomi cuntinua per andà à u podju

Questu ora hè statu invitati di mostra in Laos, detti diversi conferenze di stampa, hà participatu in una campaña di publicità è hà visitatu a missione cù scopi caritativi. A strada, hà registrau a so visita in fotografia è u publicò in i redes sociais. Naomi hà passatu a Pasqua in cumpagnie di l'ammiratori.

Durante a conferenza di stampa, Naomi hà cumunu i pinsamenti cù u ghjurnalista di u tabloid Reuters. Ella annunziò nantu à u rolu di u cuntinente africanu à cunfurmà a moda di u mondu è a necessità di sustene a designatura lucali:

"Àfrica hà presentatu u mondu di a moda cù mudelli famosi da Somalia - Iman, Sudafrica - Candice Swainpole è questa lista pò esse continuata. Sognu, finiscenu quandu Vogue Africa, sò digià digià!

Campbell hà cridutu chì un avè i bansi sò rimettati è esse Vogue Arabia, u prossimu passu sarà a creazione di una brassica di moda in Africa:

"I diseggiani di u mondu utilizanu attivamente e tessili, materiali è patrimoine culturale di l'Africa. Ma u cuntinenti stessu, ùn sò micca pruvucatu nantu à i catchi di l'Europa è l'America. Ci vole à dà l'oportunità di dimustrà u cose sò capaci di!
Leghje ancu

L'annunziu Condé Nast International, chì produci è prumove a rivista, ùn hà micca cuncurdatu nantu à a probabilità di apertura di una uffiziva di rappresentante in Africa. Ma puderemu avè nutatu chì issa u dirigenti è a publicazione sò sottocupati maiuri cambiamenti: a lotta per a tolleranza è a ligere di ghjuvedù, pò ancu esse u puntu di iniziu per l'apparenza di un altru tabloide in una grande famiglia Vogue.