Entrevista di Naomi Campbell è Joni Aiva per a rivista Vogue

Cumu pudete scopre da a vita di u campus di Californie d'Apple è i sicreti di u travagliu di l'impresa, sì ùn avete micca un impiigatu? A rivista Vogue riunite à l'avianu una occasione di sapè à u gigante di l'universu backstreet grazi à una entrevista cù Joni Ive. U direttore di u funziunamentu chjaratu in una atmosfera informale cù Naomi Campbell, chì dicenu i sicreti di l'Apple è l'identità di Steve Jobs.

Primu iPhone

A primu dumanda, interrugata da supermodeli Aivu, cuncernatu u primu iPhone è a so pruduzione. Intra u persunale ci hè un rumore chì u designer era tantu preoccupatu di a liberazione di a prima linea chì hà duratu in u pianu di a fabbricazione. A quale Joni hà ricusatu ironicamente:

"Ùn puderebbe prudutte un pruduttu è ùn cunnosce micca i prughje tecniche di a produzzione. Aghju spentu assai tempu in a pianta durante i primi lanci. U designer ùn limita i so cunniscenza solu à i prudutti di u produttu esternu! "

Intende a notte o micca? Ùn mai rispondeu sta dumanda, ma a ghjudicate da u so entusiasmu di u travagliu, questu puderanu avè succedutu.

Joni Ive

Secrets of Apple

Tutti quelli chì hà mai avutu cunfrontu di pruduzzioni producenu sapere di cuntruzzi strette è di cunfidenziale. Hè difficiu cura di osservà? U dilettante dici chì ùn ùn hè micca stato limitatu è ùn vede micca un prublema in seguitu à u sicretu strettu:

"Ùn vidu micca un prublema à mantene a cunfidenziale in u travagliu di u travagliu. Hè piacevule per ùn enduredu u prucessu tècnicu è creattivu per discussione. A natura di l'idee hè moltu fràggicu è vulnerevule, perchè deve esse moltu cura cun ellu, prutegge da a critica prematura. Avete bisognu à visualizzà quandu tuttu hè prestu, è hè sicuru di a qualità di u pruduttu ".

Quant à l'identità di Steve Jobs

A persone di genius-pensatu Steve Jobs per un bellu pezzu ùn rinunzià micca à parechje start-ups è sunnane. Secondu à Aiv, hà vistu cù u creatore d'Apple à u munnu ugguali, confessa d'identità vita à i valori:

"Questa hè a persona chì m'hà amparatu à pensà fora di a scatula, vai all'estiru li cunfini di l'idee isulanu. Ùn era micca solu un capimachja per mè, ma ancu un amicu struitu. Steve ùn avia paura di sfida è di sognu, chì hè quale esamatu da i so cumpagni Apple. E prima, è avà, per recruiting new people, vulemu vede un gruppu di valori vicinu à noi, entusiasmu. "
Steve Jobs è Joni Ive eranu amici

Hè sorprendente, a cumpagnia ùn valore micca solu l'afflussu di "sangue novu", ma ancu piglià cura di i tempuri antichi, fornitu bonus è un accordumente solidu. In u squadra di diseggiani ci sò 19 empleu permanente, ùn hè micca realisticu d'accede à l'"sceglie", sò travagliati separati in u laboratoriu di Cupertino in secrecy strettu. E, sicondu u persunale, capiscenu micca un altru cun una parolle.

Ive hà cunsideratu u travagliu u so maestru
Leghje ancu

Avà chì Vogue ùn accunsintisci cunvinta nantu à una reune cù Joni Ive. In maiu 2018, u museu di disegnu s'aprenu in Londra, induve l'opere di Alzey serà presentatu sottu u patronatimu di Aiv è una varietà di stallazioni seranu lanciata.

Azzedin Alaya cù mudelli