Nicolas Cage pruvò à "pegà" un visitante maritatu à un un restaurant Asiatiku

Ùn u megliu di i tempi passavanu attraversu u famosu attore di Hollywood, Nicolas Cage. L'altru ghjornu, un veredictu hè annunziatu chì a corti cede à u so figliolu maiò, è avà i paparazzi sò stati pigliati in un affari bastante abbastante ...

Doppu la stella di i pelle "U prufeta" è "U tesoru di a Nazione" divurziau a so terza donna, Coreana Alice Kim, ùn hà micca escezione chjaru di principià tuttu u duru.

Si dici chì u nipone di Francis Ford Coppola hè sopr'à una verità diprissioni. Hè firmatu di piglià l'autore, attendu à una perruzzatore è ancu capelli! Invece, Kage si fate in eteriativi asiatichi, induve si borraca e fucinassi cù i visitori.

Pruvate micca tortura?

Aiurdonu i paparazzi sappiutu à fà un assicurore fottiche d'immensa, - i ritratti indicanu chì l'attore hè prova di acquisto cun una donna à u bistro Sushi Gen in Los Angeles.

Cage vide chì ci era una bella donna giovane à a tavula quì, solu. Si si s'assettò à ella è, avendu chjamatu u nome veru, cuminciò à "roll up". L'attore offrissi una donna bonita per un bevanda, ma dopu u so maritu anch'ellu fù. Certu, a stella di Hollywood ùn hè spaventu in questa situazione, si desculpò, vulianu a coppiu tutti i megliu è si abbandunò a cafe.

Leghje ancu

Chì ci dicu? Nicolas Cage hà cascatu in dependenza à l'Asiatiche! Cù a so oghji u so esposa, si stende cum'è in un locu di u coreanu. True, Alice hà travagliatu cume una camarera, è ùn mancianu noodle è kimchi. À pocu di 2 mesi, a coppia hà avutu a festa. Keiju è Kim hà sappiutu di cunvivialità di 11 anni, a coppiu avete un ziteddu cumunu, un zitellu chjamatu Kal-El.