L'attrullante Kim Basinger hà datu una entrevista franca à a pubblicazione Net-a-porter

Star di l'era di i anni 90, donna talented Kim Basinger torna nantu à i labbra di tutti! Hà participatu à u filmaru di a continuazione di u scandalous film eroticu "50 sfumature di grisgiu", chì hà causatu un interessu aumentatu in a so persona.

I editori di l'edizione in linea Net-a-porter hè micca micca missu l'oppurtunità di parlà cù u coru chœur charming, à a so core è dumandate à Kim, micca solu di l'oghje, ma dinò di ricordi delliati di u passatu.

Un dulce divorziu in u mo coru

À tempu un tempu, Kim Basinger è Alec Baldwin eranu unu di i parenti più belli di a Dream Factory. Sfurtunatamente, u so matrimoniu scumpiranu è u divorziu in u 2002 era osservatu da solu da i fanali, ma ancu da i repertorii. Dopu à a dissoluzzioni di u matrimoniu, l'anziani cagiuni fiercely battutò per u dirittu di custodia di u so solu figghiu, l'Irlanda di cinque anni.

"Avete capitu chì per un pezzu accussì piccu u divorziu di i genitori hè un tremendu stress. In particulare, cum'è u nostru - publicu è bruttu. A causa di tutti sti circustanzi, i mio vede nantu à a criazione di a mo figliola cambiò. Aghju permessu di fà tuttu ciò chì vulia: scudo nantu à i muri, elli amici à u gustu. Solu un vulia: chì a so zitella era fabulosa è libbina! ".
Leghje ancu

"50 sfumature di grigia" dopu "9 e media"

L'attrenta di 62 anni hà dettu perchè ùn hà micca affaccatu immediatamente per appare in a film "50 sfumaturi scuri".

"Creo chì sò in parte associate cù stu filmu eròtico novu, perchè u mo rolu in" 9 anni è e mitati ". Ma, avè dubbi prima ch'e aghju acceditu à ghjucà l'Elena Lincoln, a sposa di Christian Gray. A mo fio hà cunvinta. Lighjia tutti i libri di u trilogia è avèndulu chì a Sra Lincoln hè una donna forte. E dubti, ma poi m'era avvistu chì cori di st'oraine anu pussutu, quale certezza interna. Ellu apertu un novu mondu davanti a Grey, hà insignatu in l'assicuranza assicculamente assabilimenti impussibili. A dicu chì ùn aghju micca bisognu di leghje una novella, oghje sienti sta imagina è vi puderà dumandà a qualità digià.