Ashley Graham cunfittau in una entrevista chì abbia l'escola!

Ashley Graham ùn pò esse chjamatu mudellu riversu è tenutu, ma, a rigalu di i raggi frutti, travaglia per un corpu spine è cunsistenti di insulti è umiliazioni. In u so libru novu pubblicatu "A nova versione di u mudellu: quandu a fiducia, a bellezza è a forza di verità", Graham tocò à u tema di corpusivivisimu è pienza, perchè i ghjurnalisti di u tabloid Harper's Bazaar hà dicisu di parlà di stu tema, chì ghjè pristeu per parechji zitelli in u novu issueu di a rivista.

Ùn aghju micca avutu vultà à a scola per tuttu! Sempre era sempri vicinu di e chjude chì volianu affirmà à i mo spesa! Fate chjaranu nantu à mè, burlatu è umilatu per i so sapè è abilità. In a mo spiranza gridò: "Fat", "Fur goes, part!", "Chjovi friddi" è cusì. Aghju sempri un sensu di l'odi è di u resinimentu.

Cum'è Ashley mantene l'intimurizzioni di ogni ghjornu, l'attacche èranu insositatu moralmenti, dopu chì ella hà iniziatu à prisentà in riviste, a prissioni multiplicate parechji volte.

Averaghju cusì chì era ghjilosu è inveci di i mo successi. In u settore, l'aghju dettu chì era bella, è à a scola gridonu chì eru una grassa fatica criatura. Pudete vena è dì in persona: "Quale hè? U mudellu? Sì fat! ". Prima, aghju silenziu listessa, ingiustamenti inghjulazione è umiliazione, ùn aghju micca sapè per salvà a me prutezza di a bundanza chì hè succorsu.
Leghje ancu

Sfurtunatamente, ma Ashley ùn avia nuddu à turnà per aiutà, ancu u so babbu permette attaccelli piccati è umilianti à a so propria figlia.

Puderia chjamà stupidu, grassa, brutta. Ancu quannu emi famosu, permetteu di fà cummentarii di a me apatia è hà cridutu chì mi devu perde u pesu. Vuliu ch'ellu sia u mo sustegnu, ma ellu ùn divintò più, micca micca, ora micca.

Ashley Graham hà presenti cun lamentu.