I figlioli Will Smith in a siera di photo per l'Entrevista: cum'è dui zuccilli di l'acqua!

Pundu nantu à a rapidità di i zitelli crecianu celebrities. Sottualmente anu inghjelenu in a banna di i so genitori anziani è sò furzati à fà spaziu nantu à l'"Olimpi stella". Willow è Jaden Smith hà starratu in una scelta di ritratti fantastichi assai fantastichi per l'intervista glossa.

In più di una seria di ritratti straordinaria, in u duminiu di settembre di a rivista, ci sarà una entrevista di prufessi di talentu di a famiglia di l'attore. Ricordemu chì i figlioli di Will Smith è a so moglia ùn sò micca a prima volta di i pruduttori filippa. Piglianu una parti activa in publicità, è ancu pruvate à creà una linea di accessori. Saison di 16 anni di primu in l'annu in cunjunzione cù Stance Socks pubbricau una coletta di stanzuni di moda, è ancu prima anu filmata in un campus per Marc Jacobs. L'ultime ricenti di l'Lolita negra hè un cuntrattu prufittu cù Chanel.

Leghje ancu

Pruvenzi famigliali

Quandu si vultò, u fratellu è a so sante hà sempre avutu sensu speciale per l'altri - u spiritu di rivalità hà vivi in ​​a so famiglia cù a manu di u lume di i so genitori. Jaden ammau chì a so sughjera partite d'ella, hè stata riesciuta è fècenu ancu esse in a forma:

"Eppo era sempre megghiu di mè. Aghju studiatu perfetta, è aghju pigliatu l'infurmazioni nantu à a mosca. Sorella era sempre piace à mamma è dadu cù i so rializazioni in tuttu, per ellu s'avviava. E haiu avutu per persequitassi alla u tempu! Avemu avutu una zitella cuntenùtica felice, perchè i nostri genitori ùn avianu micca impeditu à nunda. "