In a tappa di Vogue per a prima volta ci era un zitellu cù u sindromu di Down

U mudellu americanu Amanda Booth è u so figliolu Mika cun u sindromu di Aghju anu aghjustatu a tappa di u novu numaru di u tabloid Olandese Vogue Living. A zitella ùn hà micca esse rializzata a so casa di campagna in i piazzi di u Los Angeles, ma ancu dettu di l'infurmazioni di l'educazione di u "sunny" baby.

Cubra un nùmmuru novu

A so casa è l'ospitalità

Amanda cù u so maritu u Mike è u so figliolu, hà sceltu di a vita in una casa di campagna circundata da a natura, perchè anu amate u viaghju, travaglia è esce in campeghju:

"Per una certa raggiuni pari du quelli chì avemu" fughjutu "di tutte e distanzi tali per u sindromu di u nostru babbu, ma questu hè micca cusì. Avemu veramente amori a natura è pruvatu à truvà una casa in a vicinanza più vicinu à u verde è l'aria neve. Ùn avete micca cridutu, ma avemu ancu un palmu di centu anni in a trama, sospite ch'ellu hè stata quì da i tempi preistòrici ".

U mudellu anu amicu parra di a so casa è si dici chì sò spessu i amici:

"Avemu criatu una casa di guest house vicinu à a palazzu, ùn hè micca vacante!"
A famiglia hà una vita sana

Quandu u "sunny" figghiu è felicità di a famiglia in u modu "online"

Amanda admitted that she and her husband initially decided to not hide from journalists and the society around because of the disease of the child:

"Opèmosse a vita in u modalità online: apartu apertu a vita quotidiana, pubblicà e nostre ritratti da viaghjatori, caminari è vacanze familiale. Ùn avemu nunda per sperienze un sensu di vergogerie o d'amarezza, semu ghjovani è sò i genitori felice di un zitellu "speciale". Grazzi à quella apertura, avemu ricevutu una risposta incredibile è di dialogu cù i stessi parenti. A nostra vita vi permette à u figliolu di cunnosce u mondu è di ùn temerà!
Amanda ùn hè micca scantu di sparisce i ritratti di u so figliolu

U mudellu hà dettu chì hè assai difficiule per ella cumminà a so educazione è a carriera, perchè senti gratitudu à a so mamma:

"A me mamma hà pigliatu a maiò parte di i prublemi. Dopu à u figliolu era diagnusticatu di u sindromu di Down, hà ghjittatu tuttu è si trasfirìu a noi. Abbandunò a so vita è questu hè l'essenza di paternità ... di sustegnu, cultivà è liberazione. Ùn sò micca stanchi di dàle pè stà!
Amanda cù u so maritu, mamma è figliolu
Leghje ancu

U zitellu annantu à a tappa di a rivoluzione italiana Vogue

I parechji di u zitellu "speciale" confessia chì u so figliolu ùn hè micca a primu tempu chì participà à a fotografia è ogni tempu sò felice di ricèverete una offerta da e magazines:

"Hè onoratu da esse nantu à a porta di Vogue è cose a nostra storia persunale. Eppuru, questu ùn hè micca a prima volta Mika palesa per i fotògrafichi, ma, ci anu u tiatru di u pianu di publicità è micca avà prima avemu avutu i nostri esperimenti, ùn avianu micca apartu a porta di a nostra casa per i ghjurnalisti ".

Amanda Booth (@amanda_booth)