L'Olivia Wilde, a cumpagnia chì hè stata fatta à andà in lu metro

Vulete vulete - criunu, vulete - no, ma ancu i famusi volte parolle di rudine è callosità di l'altri. L'altru ghjornu Olivia Wilde hà trascinatu in u metro di New York, è ùn hà micca datu, invece di una sperma "pregnant".

L'estrema di a serie "Doctor House" è "Vinyl" ùn amu micca sta información da i so abbonati è scrivite un postu di cunnanna di Twitter. Ella accusò i novi Yorkers di esse bad-tempered. U fattu hè chì Olivia hè vicinu à dà nascita, è a so "pusizioni interessanti" era solu impussibile di ùn avè osservatu!

Ma nimu di u passageru di u trasportu di u metro hà ancu pensatu di cuncede à l'attrice di 32 anni di u so postu:

"Amici, sò scunvatu! A ghjente sieghjani fisicamenti in u vechju è ùn anu micca pinsatu di cullà per darà una sposta per sente cun una donna incinta cun una sughjura grandi! Quandu era stesu per elli in elli, è nimu hà avevvò in a mio direzzione. Pregu precariu per sta sucetà ... "

Reazione di l'abbunati

U ritimu di l'attrìccia hè stata cuncessa una reazione immediata di e fouls. Sta publicazione hè stata data 2.5 mila volta. Ci era ancu assai cumenti ambiguu.

I riti cuntraru e situazione quandu elli stessi sò stati obligati di tollerà sta attitudine è ancu offerta opcions per influenze l'altri. Ma ci era queste persone intelligente chì cunnanna à Olivia. Scritti dinò, dìcenu, pagonu a tarifa in u listessu monte quantu l'astu pregnant è ùn ne ùn hanu bisognu à esce.

Leghje ancu

E qualchissia da u mutivu di generale è cunsigliu d'utilizà un taxi. Hinting from the fees of the star, hè permessu.