L'attrilla Barbra Streisand "ristava" u so cane amatu Samantha

L'altra varietà di ghjornu pubbricau una entrevista incantevuli cù l'strada Hollywood Stella Barbra Streisand. L'attrìzia li disse à i repertorii chì in a so casa sò duie cani assicurà straordinaria di a razza koton-de-tulear. Miss Scarlett è Miss Violet sò i cloni di u petbu mortu chì chjamava Sammy!

U picculu canusciallu era u veru favuritu di u cantante. Ci era una longa vita è partissi à l'età di 14 anni, chì per i cani - una vera età.

Barbra ùn hè pussutu risponde à a perdita è dumandatu l'aiutu di i scientisti. Averu prumessu di fà tuttu u pussibule cun piglià da e ciele di cane mortu da u stomacu è a bocca. Eccu, i sperti in clonazzioni è sappiutu à crecerà per l'attrice immediata di dui ghjilenti charming.

Riturnà di Sammy

Ricerimenti pocu, l'esperimentu era coronatu cù successu è in l'appartamentu di a stella prisintonu e copia esatta di u mortu Samantha. L'attrice ci detti signalli soncini Miss Scarlett è Miss Violet.

Ùn puderà dì à i ghjacari aparti. Per evitari di cunfusione, Streisand hà destinatu à fà i so cuccioli in parechji culori, ancu in u corsu di u tempu, fussi più faciule per distinguish cuddies, perchè, sicondu l'artistu, ani tempei diffirenti.

Leghje ancu

A cumpagnia à i ghjeculi clone hè Miss Fanny - un parenti distanti di u tardu Sammy, chì era naturalmente nascitu. Sicondu a stella, per ogni prucessione di clunazzioni hà deve pagatu $ 50,000, ma ovviamente valìa a pena ...