Gisele Bundchen palesa un libru annantu à vende altru $ 700

Doppu ca unu di i mudelli più ricchi di u nostru tempu hà decisu d'alliberà un libru nantu à ellu stessu, hè cunnisciutu da prima di u 2015. Tuttavia, solu uccasione in New York, Gisele Bundchen pratica. Questu avvene era publicitatu assai sanu, ma, strangulentemente, l'hà visitatu solu e populi di Giselle.

A presentazione vinia l'amici Bundchen

À u partitu in questa occasione, circa 20 persone arrivanu à u Hotel Bowery, frà elli era u maritu di Giselle Tom Brady, u famusu fotografu Mario Testino, u fotografu di a moda Nino Muñoz, l'attore Harry Josh, l'amicinu è u mudellu di Kiara Kabukuru, u produttore è u direttore Jodi Jones, moda stylist Cathy Mossman è altri.

U partitu era tenutu in un formatu amiche chì u ghjocu principali era chjude. È Gisselle hè in veru splindida, perchè per a presentazione, u mudellu hà sceltu un vestitu aperto bordate di lente u lugpline. Dopu chì tutti si sò stati cumprati, u Bundchen facia una breve introducció, in u quale hà dettu cum'ellu principia a so attività prufessiunale in l'attività di mudelma: "U ricordu di quantu sempre dicia à casting:

"Sì, avete un nasu assai grande è i vostri ochji, per contru, sò picculi. Ùn avete mai diventà un mudellu, sia micca solu quì nantu à a tappa di una rivista famosa ". Agree, per sèntelu à 14 anni hè tristu, ma aghju aghjunghje i mo denti, tutti partianu è andonu à e mostru. E ancu dopu à 42 rinfrescazioni, mi persiru crede chì faria un grandu modellu.
Leghje ancu

Un libru à pena 700 €

Giselle, cun l'editore Taschen in novembre di quellu annu, annunciau a pubblicazione di u libru. Impriverà 300 ritratti è parechji intervistini Bundchen. Questa edizzione serà dedicata à a carriera di 20 anni di Giselle è cù solu i megliu travaglii da i podi è risposte, chì includenu imaghjini nudi. Inoltre, i lecturi anu da pudè vede ritratti da l'archiviu di a famiglia, chì cuntarà cumu u modellu famoso muderatu. U travagliu nantu à a selezzione di i meglius staffe hè statu purtatu cun di Giovanni Bianco, u direttore creatò di Taschen.

A question hè statu dicisioni per esse limitattu: solu 1 000 copia à u prezzu di $ 700 per pezza. È per fà i megliu venduti, Giselle Bundchen hà firmatu personalmente unu di elli.