Macaulay Calkin hà starratu in pubblicazione cù surghjenti Russi

Macaulay Culkin - un attore chì assai ghjente sanu di a film "Un a casa", oghje ùn hè micca prumuvutu cum'è 26 anni fà. Dopu, à a sera di questa cummedia, un zitellu si suscitonu famoso. Avà Macaulay ùn hà micca attu di a filetta è hè interrotta da accadenza informale. Unu d'elli era a publicità di u situ Compareu u Mercatu, chì offre servizii servizii. In particulare, in un video di pubblicazione cù a participazione di Kalkin, u situ web prumove un prugettu d'assicurà suciale, è cum'è bonus in l'acquistu di i clienti sò datu entruvi à a reta di Meerkat Movies è u locu di divertimenta.

U video hè assai graziosu

I protagonista di u mondu di u video sò i surghjenti cù nomi russi. L'animali petitsi divertenti chjamati Alexander Orlov è Sergei, chì palesanu pare è figliolu. L'accionamentu di u video hè cuminciatu cù u fattu chì i surghjenti sò mandati per diventerà, ma per a fine di completezza, mancanu un zitellu. À questu tempu, in i pane di Alexander, chì si pò vede in una cammara borgogna cù u brocca d'oro, hè un ritrattu di u Macaulay Culkin è pruponi à u so figliolu per piglià cun ellu. Allora u trailer si ferma in fronte di u turistu, è quandu l'altri surdate a porta, ùn anu micca cunnisciutu Macaulay, perchè l'actor hè crisciutu. In ogni casu, ciò chì avà 35 ùn pò micca impedisce i piani di Alexander è di Sergei: imprudendu à Kalkin à u cinema, cumprà le palisade è un osso di teddy, viaghjate nantu à l'attrazioni, facenu l'arti di faccia è, sicuru, piglià l'impresa per a memoria.

In più di i nomi russi, i surghjenti tutte u tempu dà u so accentu forte, chì hè inherente in l'abitanti di i paesi d'Europa Occidintali. L'Edizione Guardian in u distante 2009, quandu sò solu ste caratteri accuminciaru a prisenza nantu à a schermu, accusatu u situ Compareta u Mercatu di u razzismu. In ogni modu, nimu hà pigliatu sta dirittu seriu, è i surghjenti cuntinueghjenu nantu à a publicità ancu più.

Leghje ancu

Strong falling star boy

Macaulay Culkin hè natu in New York in u 1980 in a famiglia di un anticu attore di Broadway è l'operatore telefònicu. I parechji u cuntenutu u talentu di l'attore in Macaulay in a zitiddina, è da l'età di 4 u figliolu cuminciò à realizà nantu à u palcuscenicu di u teatru. Avia quattru fratelli è duie soru, ma a so carriera in l'attu non travaglia micca. In u 1990, a cummedia "One Home" hè stata liberata, chì hà fattu u succorsu di Kalkin è u primu pagu seriu di $ 100,000. Da quellu momentu, u babbu di u ghjovanu attore hà cuminciatu à disposti di i soldi. Allora seguitavanu a pelicula "A mo figliola" cun un salario di 1 milione, "One at home 2: Lost in New York" cun una tarifa di 4.5 miliuna di dati, ecc. In u 1995, l'ingudu di Macaulay righjistu $ 35 milioni, chì l'hà fattu l'attore umitu più reale di u tempu. In ogni modu, i prublemi principiate in u cinema è a famiglia. Lu poviru di Macaulay dumandò di misurevuli per a participazione di u so figliolu in i tiatru, chì spessu ùn pagavanu micca e anu criticatu. I direttori principiavanu à ricusà di cooperà cun ellu. Per via di i pratichi cuntenutiali nantu à a terra, i ghjurnati di u figliolu di u figliolu di u bigliettu disperse. Macaulay hà decisu di abbandunà u cinema per un tempu, è sta scuperta durò finu à u 2003. Dopu stu momentu, Kalkin hà sappiutu solu in 7 sceni, ma unu d'elli ùn hà micca purtatu a so prima gloria.