Regoli di u jocu in i classici

Ancu in i ghjorni di a Roma Antica, com'è chì hè stata evidenza da a menzione di Plinio, era un cunogenu à stu ghjornu di ghjocu in i classici, e règule di quale ùn anu micca cambiatu da quellu. Hè più precisamente, anu fattu un pocu più grande chì in u ghjocu tradiziunale, è in ogni ghjornu, e cundizzioni pò varià a picca, secondu i scritti di i participanti, ma i principali avè sempre rispettate strettu:

Tipi di classichi è reguli di u ghjocu cù e senza petra

Ci sò i seguenti tipu cumuni di ghjochi in i classici nantu à l'asfaltu, e règule di u ghjocu chì pò esse tradiziunale o fictitious. Queste sò:

  1. U babbalubu.
  2. Herringbone.
  3. U tamburinu.
  4. Asterisk.
  5. Watch.
  6. Snake.
  7. Antenna.

I settori per questi ghjoculi sò ponti di quadru o anu una forma arbitraria - un circhiu, un rectangulu, un ovalu, un triangulu. Scurciate figuri cû chista à l'asfaltu, è in casa sò un puzziche matate brillo con numeri.

A maiò parte di u ghjocu involuttu, a cusì chjamata cue ball, in u rolu di quale pò esse un guivile, un puck hockey o un pianu. In total ci sò deci settillaghji, quant'è a cima di i classici, chì hè chjamatu una casa o u focu. Questu, u prugettu pò vultà à spedinu in a listessa sequenza.

U ghjocu principia cù un scudo, è dopu chì u participantu N ° 1 tira una ciu balla in u primu settore, è poi salta à a quadra cun un pede. Allora u so bisognu à dàchju in una manera di risaltà un guivì, ma per guardà u so equilibriu è micca di stari a seconda stima. Allora u cursu hè ripetutu.

U drittu à spurtà è saltà in i clàssici hè trasferitu à u participante avanti, se a prima viola u regulu - hà pigliatu una linea o ghjunghjite in / unkindly the cue ball. Dopu chì ellu è ch'ellu mancassa, u novu si va à No.1, siddu solu dui ghjucassi, ma duvissi ripiglià u ghjocu novu, da u primu quadru. U vincitore sarà quellu chì serà capaci di passà da tutte i niveli. Se ci sò più participanti, u ghjornu deverà aspittà più longu. E règuli di u jocu per i classici di u Snail difendi un pozzu, chì a destreza di i attori hè ancu più impurtante quì. In questu, i settori sò spirale è i numeri alternate cù i caschi in u sombre. Per avè un pezu o una petra in unu d'elli, u jugadoru deve rinviatu à a prossima.

Sapendu i regule di cume i toccu à i clàssici, pudete avè un bonu tempu cù l'amichi, à quale un ghjocu hè probatu d'esse novità. Dopu tuttu, i zitelli muderni sò più vicinu à varietà Internet brodilki chì avè i sviluppati partiti in l'aire frescu.