U Pussycat Dolls riunite è fete una demanda in contru à l'ex-membru di u gruppu

Per un mesi parechje rumore di u Pussycat Dolls è hè issa ufficialmente cunnisciutu chì a catturosa hà riunite è si preparanu pè un regrossu massivu à l'urge. Ma, chì caliscia i rumuri? Prima, duie settimani avè cuminciaru un site d'aghjurnamentu di u gruppu legendariu, in seconda, trè ex-participanti, Nicole Scherzinger Kimberly White è Ashley Roberts detentanu un giurnalista di pressa in Londra è hà cunfirmatu a resumizzioni di u travagliu nantu à a pruduzione di u novu studiu, è, in regula, scandalous recognition of the former member of The Pussycat Dolls in coercion toward intimacy and prostitution.

Fans chì aspetta per una volta triunfante

À u ritornu triunfanti hà digià scrittu u Mail di ghjurnale è u Sun, chì hà purtatu in l'articuli di i picculi cumuzioni di i participanti di u gruppu. Tutti l'unanimamente dicenu:

"Sugnu cuntenti chì volenu à noi, sò intimu di forza è idee creativi. I piani sò cuminciannu parechji canzoni è una guira mundiale. Hè u tempu di ritornu à l'scena!
I figlioli in Londra
Kimberly White, Nicole Scherzinger è Ashley Roberts

A vocalista Nicole Scherzinger, in una entrevista, admitted that she missed performances of The Pussycat Dolls:

"Hè un tempu stupidu per tuttu u gruppu. Parechji anni passanu, ma tutte e ricordi è u piacè di i performance sò freschi in a memoria. Sò prontu per travaglià? Certu, aghju aspessu à a tour di u mondu, viaghjà in a cumpagnia di e donne è u nostru big team!
U gruppu si preparava un guira mundiale

Ricordemu chì u gruppu legendariu spalle à u distante 2010, dopu à cinque anni di cunquista triunfante di i filmi musicales. Ci era assai rumore di a mutivazione di a splutazione di u gruppu, da a grande aumentata di a Nicole Scherzinger è a so cumpetizione arroganti versu l'altre participanti, prima di l'avventu di l'ambizioni suldati di l'altre fugliassi.

Scandalu Sexuale è prucessu contr'à l'ex-membru di u gruppu

Scandalu Sexuale in u Pussycat Dolls hà propiu l'opinioni mixed entre i ghjurnalisti, per una parte, hè una occasione di attruvarà l'attinzioni è di a voce altamente nantu à a riunione, à l'altru, l'apparizione di crimini entre i participanti chì ùn anu micca invitatu à u novu prughjettu è, in thirda, funzioni di accusazioni di fastidiu in a industria cinematograficu è di mudellu, hè statu decisu di divulgarà a "spurta" in u mùsica di musica.

Pensemu chì à a mità d'uttobre, Kaya Johnson hà postu un postu in u so Twitter in seguente u cuntenutu:

"Ùn era micca parte di u gruppu, eru parte di a reta di prostituzione".
Kaya Johnson

Johnson dichjara chì ella hè amminazzata è avvirtiva annantu à a "seriu" cunsiquenza di a so frangipane:

"Aghju paura chì mi trovanu mortu".
Leghje ancu

In risposta à l'scandalosa confession di Kayi Johnson, Robin Antin, u fundatore di u gruppu, un coreista è cantanti famosu, amminazzatu cù l'accusazione lege per difendere cuntenutu. In a dichjarazione ufficiale, Antin anu fattu chì a zitella ùn hè maiò un solista cumminciale, cum'ellu averia in i so entrevista, ma solu eseguite u rolu di u participant cumandante, quant'è necessariu.

Fundatore di u gruppu Robin Antin

Dighjà diventà chì i / avvocati di u gruppu Pussycat Dolls preparanu una demanda in contru Kaye Jones. A data, tutti i fanatichi stanu aspittannu di novu e decisioni di a corte.