Ashley Graham sorprendenu i so fanelli cù una risposta brillata è "onesta" à a "Rescuers Malibu"

Unu di questi ghjorni, a bella bellezza, una di i più apprizzati in u mondu di mudelli di plus-size, piacenu i partitgiani cun una sesión di foto nantu à a spiaggia. Ashley Graham hà una attitudine pusitiva à i so sleek, ma micca u corpu ideali. Ùn ùn pensa à parlà di e mancanza è à u listessu tempu cun fiertà u so corpu à u mondu a manera chì Diu hà criatu.

À a spiaggia di Malibu, u mudellu di 28 anni hà participatu à una riserva di foto in un swimsuit rougher, chì sorprendentemente ricorda di u travagliu di Pamela Anderson da a legendaria seria "Rescuers Malibu". A slit swimsuit bellu scarellu Baillene per tuttu Assicuratu nantu à Ashley, in pegu. A zitella posa senza limitazione nantu à a spiaggia è in una motta di acqua.

A Cellulite ùn hè micca u nìmulu di a sessualità!

Innota chì i fotografici chì sò state fatta nantu à a spiaghja saranu bè chì seranu retroacquata cù cura è solu più tardi diventanu parti di a nova libru di libru di vestiti di a marca, cù quale Ashley hà travagliatu parechji anni.

Questi frames "originali", non retouched eloquently demonstrate the veru figura di a famosa bellezza Custodian. Ci hè da nutà chì Ashley anu riittite amparatu i so abbonati à l'Instagram, i difetti di a figura.

In ogni casu, l'ultimu video, chì hà sappiutu una brunetta sexy, proves chì Ashley Graham hà veramente sportu. Hà scrittu ripetutamente chì ella prova di manghjà in ligna, ùn ùn scurdà di u sforzu fisicu. À u stessu tempu, ella capisce chì i piani ideali ùn anu micca esse micca e vargugnate di a so cellulite.

Publicazione da ASHLEYGRAHAM (@theashleygraham)

Leghje ancu

A zitella hè un propagandistu attivu di u kittu di u corpu, ella chjama à i so abbonati per amà l'altru di ciò ch'elli sò è micca per strincà in una struttura fictitiosa.