Lu maritu di Sister Kardashian maritò u coma

Lamar Odom, spiatura di a lezica secular Chloe Kardashian (a so surella di u notoriu Kim Kardashian), chì era inconsciente in una di e camere di bordele in Nevada, hà svutatu. A strada, quellu chì l'abitanti lasciò 75.000 dolares.

Chloe Care

In u passatu, a storia di a NBA, Lamar era in comma durante trè ghjorni, durante quale tempu Chloe ùn abbandunà micca a so stanza. I medichi diagnosticavanu un omu cù falluta cardiacula aguda, prublemi cù i pulmoni è i fegghi.

In tuttu prubbabbilità, u 35 anni, u bascu di bascu ùn hà micca calculate e hà pigliatu una dosa di cavalli cuncecu è Viagra. A so cundizione era assai difficiuta (hè statu cunduciutu cun un apparatus di respirazione artificiale). I media riiscitava per ogni periodu annantu à a so morte.

I pricori di l'ex-moglie (ùn anu micca vivi nzemi per un pezzu tìampu) l'hà dettu novu à a vita. L'omu hè stata vicinu à i so sensi è, videndu Chloé, hà dettu: "Ola, caru miu", mustra u so polgaru, è poi diventa in un sonu sonu.

Assistenza famigliali

Hè nutate chì u clan Kardashian ùn abbanduneghja micca u so propiu. Tutti l'affari di famiglia Kardashian vinìanu à l'uspidale per soporta a Chloe. E Kimberly hà anu annullatu u partitu in onore di a so figliola, chì era stata custruita longu è cù una scala Hollywood.

Leghje ancu

U burner di vita

Kardashian è Odom anu allatu per quattru anni, ma in l'invernu 2013, a charter battete cù i vici di u so maritu, Chloe l'abbandunò. Comu raghjone per spedinu, u tradimentu di l'omu è a so dipindenza di e drogu è l'alkoħolu sò chjamati.

Ufficialmenti, a coppiu ùn hè micca riunificatu è secondu i documentu hè sempre listatu cum'è maritu è ​​mòglia.