Cupaura di recuperazione di debitu

Probabilmente, ogni persona hà deve piglià o prendite almenu una volta in a so vita. Por desgracia, ma ci sò parechji quelli chì a ghjente ùn vulete micca restitu u prublema è in ogni modu possibbi evitari e scontri. Ci sò cunspirazziali speziale è preghere per u rimborsu di u debitu, chì facenu possibili di cambià a situazione è furzà u debbitore per esse. Per inizià a rituali hè cun fiducia in un risultu pusitivu.

Conspirazzii è preghje per un rimborsu

Ci sò parechji rituali diffirenti, chì prisintonu in i tempi antichi. Fighjemu nantu à detaglie nantu à quelli di elli.

  1. Rituali cù una sedia . Ci hè bisognu di piglià una vechja càttiva è si spende da a stesa cù i vostri mani, è senza alcuni aghjuntu. Pone una sedia cù treppe nantu à u limitu di a casa o in u sbarcu. Da a rutina, hà bisognu di separà uni pochi chicchi cù u cuteddu. Dopu tuttu u travagliu preparatori, pudete leghje a cuspirazione per rimborsà u debitu:
  2. "Se qualchissia dumanda, ellu rigalu u diavulu. Aghju datu i soldi, ma u prestruttore hà pigliatu à e mio mani. S'ellu ùn ùn torna u soldi in tempu, permettenu piglià u pòpulu stessu, è mi riceve u mo soldi per ellu. Cusì sò. Amen ".

    Dopu chì, per creà a efficienza, hè cunsigliu di leghje a trama. Allora tira a càttra, è scatterate i patatti in a intradazione più vicinu.

  3. Rituali per una munita . Questa parcrità pò esse usata si i soldi hè stata fatta da i parenti. Cù u so aiutu, sarà pussibule simplificà a situazione, senza cunflitti. Hè necessariu di piglià una munita bianca per fà rinfresione in u sole. In a matina, intarrà sottu à un arbre o pinu, dopu avè lettu a rama di u rimborsu:
  4. "Cundisceraghju una munita per rinvià u debitu per mè. Per forza tutti a cede u servitore di Diu (nome). Cumu tutti turnaranu à mè - dig out and forget all the insults! "

    Dopu questu, desideru spirituali a sfurtuna di u debbitore, perchè ellu hà soldi, da quale pudere dinò. Quandu u debitu hè tornatu, sceglite di cavallu una munita è mantene com'è un talismanu.

  5. Rituali cù una scupa . Un altru ritu famusu chì permette di rende veloce ciò chì avete prughjettatu. Hè adattatu in u casu quandu u vardante vive vicinu. Hè necessariu di preparà dui scatasi: bona è antica. Una nova scupa viaghja u zogliu di una persona chì deve dinò soldi, dicendu queste parole:
  6. "Scopre una scupa cun una scupa, scorri u mo soldi per mè!"

    Pigliate una vieva scupa e torna scopre u zustillu, è poce uni pochi di elli, dichendu una forte cuspirazione per rimborsà u debitu:

    "Aghju voscu un scogliu ghjustu vicinu à a casa per ùn mancà dorme,

    I pinsamenti per me torturà u debbitore è i soldi di l'altru populu saldò a casa!

    Dopu quì avete a ritruvà a casa. Quandu u soldi si ritornu, hè cunsigliatu di penserà u debbitore in pocu di ghjorni in un bonu modu per liberà di e cunsiquenzi di a trama.

  7. Ritual with eggs . Avemu bisognu di piglià dui ova cruda è feghja fasgoli di i dui ganghi. Allora lascià à l'acqua frenu. Hè impurtante chì a porta di a porta hè chjachjata. Duranti questu hè necessariu di ripetiri tali cuspirazione:

"A vi dicu a mo cuspirazione, mandarà u mio debbitore (u nome di u debbitore). Scopre, cum'è ova, in acqua fogera, aghjunghje. Riturnà u debitu, o a vostra età serà curtu. Rvy i so patatiche, u dulore, pichette, se è ogni matina, è ghjornu, è sera, è tutta a notte. E ùn avete micca un mumentu silenziu, tuttu hà da pisci, è u vostru cori, u to stomacu, a to pelle, i vostri denti, u so livante. Ùn hè culpita cun voi ùn sia micca ghjustu, nunda ghjustu è ùn guariscenze micca. Ùn pudete micca esse salvatu da micca un medico, micca un curatore, micca un capu, micca un paganu, micca un babbu. Avete da esse malatu, pudendu virimone, affaisce è muriri. Nemmenu manghjardu micca, ùn soiu, ùn solu chianci, ma soffrenu. Cumu si dice, questu quì si sarà vera. A chjave. U castellu. Lingua ".

Quandu i ova sò cucinati, oculta unu in a vostra casa, in l'altru duvete aghjustà vicinu à a casuzza di u vignaghjolu.