Magia bianca per amore

Molti picciotti, quandu venenu à amare, tende di ricaricà pè i riti di magia bianca. Ci hè una parolla chì a magia negra hè periculosa, ma ùn hè micca bianca. In fatti, senza avè u bagagliu pienu di a cunniscenza è di l'esercitu, di pudè aduprà magia di i libri hè ancu periculosa, quantu à cutà l'appendicitis in una enciclopedia medica. Tuttavia, l'scelta hè sempre per ogni unu di noi.

Magia bianca bianca

In regula, a magia bianca hè aduprata per u bè: per rinvià u maritu , di rianimà passà sentimenti, etc. Spessu, magia bianca hè chjamata naturali - perchè averia creativa, ristabilisce l' energia è, ideale, ùn pò micca esse usate per preghjudiziu qualchissia. Puderete averma l'amata magia bianca aiutà solu s'ellu hà sensu - in contru à l'estatus naturali, a magia bianca hè impotente, ùn pò rinfurzà l'esse.

Pràtica di magia bianca fa a l'usu di amuletini, amuletini, incantations, conspiracies, prutezioni di e forze maligni. Inoltre, ancu questu hè bisognu di prufonda cunniscenze suficientemente per esse pudè esse bè correlemente tutti l'azzioni màgichi è avè u risultatu urientatu

Ùn si scurdanu di e norme semprici chì vi aiutanu e so azzioni magichi per esse più effikau:

  1. In magia bianchica, l' encantu d'amuri hè pronunsi in un sussurgiu, ma chjaramente.
  2. Prima di ricurdà a trama, vale a lettura di a prichera "U nostru Patre".
  3. In magia bianchica, l'encantu d'amuri hè pussibile solu di rinfurzà i sensi, è ùn pudere micca bisognu di una persona chì ùn amarà micca. Per pudè à guidà un omu di altru, ci hè una versione negra.

Magia bianca ùn conta micca cumu di turnà un amatu chì ghjè o avessi una altra donna, assume un effettu naturali è bonu.

Magia bianca per amore

Ci hè parechje cunsepatori per l'amore chì pruteghjanu i sentimenti da l'ochju ghjocu è furtificallu. Eccu alcuni di quelli:

  1. Twist the two church chandeli together with a screw, è dicen: "Cumu sti candele di a suite cumuna, cusì ci seremu è sia ritinutu". Allora sette nantu à u focu davanti à l'icona è dicenu: "Ùn aghju pianu una candela, ma lume u core è l'anima di un servitore di Diu, (nome di una persona amata), per mè, u servitore di Diu (u mo nome), per sempre." Repetite torna novi volte.
  2. Una cuspirazione per vincere u forti amori di un omu, muzzicà a lingua è dicenu: "Mittite à mè stessu, u servitore (u nome di un ghjuvanottu) chjamarè stessu." À (faltò u nome d'un ghjuvanottu), ùn ùn cunniscenu da u longu di reste, nè in u ghjornu di luci o scuru da notte. Tuttu à pensà à mè, cum'è aghju dettu, hè cusì, in u nome di u Patre, è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen.

Utilice estes terreni solu cù boni intenzioni è un core pulu!