U Museu di l'arte uccidintali


Un edifici pocu di u calcariu grisu in u centru di u Tokyo evoca ogni associazione, ma micca in cunnessione cù a bella. In ogni casu, a prima impegnu hè in burlatu, perchè quì, in Tokyo, hè u Museu Nazionale d'Arte Occidentale. Ci sò colti di differenzi di direzioni di pittura, scultura, gràfiche.

Un pocu di storia

U famosu cullettore di u bonu Matsukata Kojiro, chì stava sempre in l'ultimu seculu, hà stallatu a prima petra in a custruzzione di u Museu Nazionale d'Art Western in u 1957. Hà pusseda una cullizzioni di pitture di artisti Francesi, chì fù robatu durante a Siconda Guerra Mundiali, è dopu - tornatu à u patrone. Era ella chì hè divintata a fundazione di u novu museu.

Chì ci allora in u museu?

U museu hè stata custituita da dui partiti separati - u principale (Honkan) è a nova alaria (Shinkan). Ora u museu exhibisci sò più di 2000 travagli di l'arte europea. I travaglii più stòrici datanu di u Tempu Medievu, quì ci deveru certe voli à l'amatori di l'antichità. Ci hè stati guariti in u principale bastimentu di l'edifiziu è date da turnà à i seculi XV-XVIII. Quì pudete amparà i telenovelli di maestri italiani, francesi, néerlanda, spagnoli è alemani (JB Tiepolo, Tintoretto, Vasari, Van Dyck, Lorraine, El Greco).

In u 1979 anu aghjuntu un annu à u principale bastimentu chì custruisce numerosi opari d'impressionisti italiani è francesi di u seculu passatu - Manet, Gauguin, Renoir, Mille. Mentida. I graphichi sò presentati da l'opari di Piranesi, Holbein, Klinger, è altri.

In più di a pintura, u Museu Nazionale di l'Arte Occidentale hà cullatu una cullizzioni di 58 sculture, include u famusu "Pensatore", "Le porti di l'infernu", "Citizens di Calais".

Funzioni di visita

U museu si trova in u urbanu distrittu di Taito, in u pintu Ueno Park . Una linea di metru cun una stazione chjamata JR Ueno hè stirmata quì. Questu hè u modu più veloce per arrivà à u museu, postu chì a strada da u metro à a porta di u parcu hè solu un minutu. Un pocu di più tempu serà obligatu à piglià un altru trenu (Ginza, Shibuya o Kaisai). A pede da u metro finu à 5-7 minuti.

U prezzu di visita hè $ 3, 87 per adulti, $ 1,17 per i studienti. Per quelli chì vulianu salvà un pocu di u so viaghju in Giappone, hè megliu di prugà un viaghju à stu museu in u 2u o 4 u sabatu di u mese. Hè questi ghjorni chì l'ingaghjamentu hè cumpletu micca. L'exposition hè chjusu solu nantu à i lettoni è i festivi d'annu . A più numerosa di seguita dopu à l'apertura è davanti à u pezzu, ma in mezu di u ghjornu quì hè abbastanza propiu, per quessa ùn hè micca pussibule à vagari solu in i tribunali.