U giardinu Hamarikyu


Giardinu Hamarikyu - unu di i famosati di Tokyo , listatu in lista di i monumenti storichi è naturali di u Giappone . Ci hè un giardinu in a bocca di u fiumu Sumida, in u area di Tokyo, Chuo. Stu locu hè assai piazzatu à i fotògrafi, perchè in ogni mumentu di l'annu pudete truvà parechji boni paisaghji. U parcu hè ancu famoso per i so pianti rari. Ci hè una mostra di e caccià i pecuri - falcelli è azzuraghji azzelle, è dinò una varietà di cumbattimentu.

Un pocu di storia

A storia di u parcu iniziò in u 1654, quandu Matsudaira Tsunasige, u fratellu minatu di u shogun Yetsuna, hà urdinatu di custruisce una residenza à a bocca di u fiumu per ellu stessu. Dopu fù chjamatu "Kofu Beach Pavilion", è più tardi, quandu u so figliolu addivintau un shogun, è a residenza hè divintata propiu di u shogunate, era cambiatu in nome è era cunnisciutu com'è "Palazzu di a Strand".

In u 1868 u parcu trasfirìu a l'agenzia di l'Agenzia di a gestione di u Palazzu di l'Imperaturi è ricevenu un nome chì hè statu priservatu à questu ghjornu. Dighjà in u 1869 quì fù custruitu u primu in u capitale di pietra in l'uccidintali di Enryokan; finu à ora ùn hè micca survivatu - in u 1889, durante un focu violentu, l'edificu s'hè lampatu. In u 1945, a Corti Imperiale entru l'hortu à Hamarikyu cum'è rigalu per u guvernu di Tokyo è un annu dopu, in u 1946, era apartu à i visitori.

Giardinu oghje

U Hamarikyu Park hè stata detazione in un stilu japunesi tradiziunale. Ci hè un ghjianu unicu di petri, pini cultivati, quale l'età hè quasi 300 anni. L'arburu sò posti à una certa distanza da l'altru, perchè si pò apprezzà a grandeurità di ogni àrbulu. Sakura, camellia, azaleas, peonii è assai altri pianti cresci.

In a famosa casa di tè di Nakajima no otai, chì hè stata fatta in u 1704 lungo u ponte di cedaru in u centru di Hamarikyu Onsitayen, ci siammu cerimonii di tè tradiziunali in u quale u visitatore di u giardinu pò parte. A casa di u te è cunzidiratu unu di i principale attraversu di u parcu. In u vaghjimu, celebra una nova vittura di tè.

In u perimetru, u giardinu di Hamarikyu hè limitatu à a baia di u Tokyo, è l'estensioni di u parchjistine sò rimbursati cù l'acqua da l'oceanu. A data, i fossi di u Hamarikyu Park sò stati l'unichi in a cità induve puderete osservà un miraculu - un cambiamentu di u livellu di l'acqua è sguardi di e stagni, secondu di e mare.

Ogni visitore à u giardinu Hamarikyu pò ricevvi una guidata di audio, chì identificanu automaticamente a situazione di u visitore è rende infurmazioni interessanti nantu à u cantonu di u park induve u turista hè ora. Da u parcu pudete vedere i raffi di l'estazione di Shiodome.

Un alloghju à proximité

L'alberghi vicinu à u Parque Hamarikyu sò assai populari cun l'invitazione, in parti per una bella vista da u finestu, in parti per a prussimità di l'estazione Shiodome, chì si trova in Minato, u distrettu specialu di u Tokyo, induve si trovanu assai embassies, uffizii stranieri è uffizii di e grandi corporazioni.

I megliu hotel vicinu à u park sò:

Cumu à l'ortu?

À u parcu, Hamarikyu pò esse acquistatu da u fiumu Asakusa-Khama-Rikyu-Hinode-Sambasi. Pudete ancu fà a linea di Toei Oedo à l'estazione Shiodome E-19 ou a linea Yurikamome à l'estazione Shiodome U-2 è da quì cammino à u parcu à pede (7-8 minuti).

U parcu opera senza ghjorni off (chjusu solu durante u piriu da u 29 di dicembre à u 1 ghjennaghju), apertu per visita à 9:00. Pudete ingressà à u parcu prima di 4:30 p. Mese, à 17:00, chjaru. U prezzu di a visite hè 300 iens (circa 2.65 dolares di EUA).