Solarium durante u mesi

Prima di un'impresa impurtante o viaghju, vogliu circà u 100% è una di e grande manere di trasfurmà a vostra aspettazione hè di visità u solarium. Ma succede chì u viaghju à u salone accunsenu cù l'iniziu di a menstruazione è a donna sia di maravigghiata se pò fà sunbathe cun menstruazione. Per affruntà stu prublema, hè bisognu di capisce chì quessi dui prublemi ponu influene à l'altri.

Puderaghju setiammi cù u rispugnu?

A maiò maggiuranza ùn ricumandemu micca questu. I ragiuni sò assai diffirenti. A più simplice è ovvillu si troppu soldi spent. U fattu hè chì in a menstruazione in u corpu, a melanina hè pocu pruduciutu, grazie a quale hè una bella sfumatura di a pelle. Hè per quessa chì u solarium è a cuminciare suciali sò sia l'esclusivu.

Eccu opere di sensu cumunu. In quantu à a salute di a donna, hè preghjudiziu à sunbathe durante i mesi è parechji casi sò ancu periculosi.

  1. Duranti stu pirìudu, u corpu hà avè sdiritu u livellu di l'hormone, chì pò esse pruvucà un purgamentu sante contr'à un pianu di temperatura elevata. Per questa causa, ùn pudete micca visità a banca o ghjittnaru in un pozzu.
  2. U solarium durante a menstratura hè periculosa perchè pò causà un spasme di i veture di l'utru.
  3. Per i ragji evidenti, avete usatu tamponi in questu ora. Ci hè ancu una certa amenaica. À tempurità ghjunghje è un sanguinamentu pesu, ci sò creati cundizioni ideali per a iniziale di i prucessi inflamatorii. Questa hè una altre ragiunata per micca di cunghjuntà un solarium è mensu.
  4. Ricurdativi chì un solarium durante a menstruazione pò causà mare è debule in generale, ma per i femmi cun pressione di u sangue, hè tutte contraindicatu.

Visu di solarium durante u mesi

Sì un lumi claru hè assai necessariu o un tempu di aspittà solu no, da quì cun un mensu pò esse in u solariu provista chì a regula: utilizza un sunsciliu è bè da parechje fluidi. Se ci hè una oppurtunità, allura i primi dui ghjorni sò megliu alloghju per esse avè visitatu u salone, chì u sagnu hè assai abbastanza di sti ghjorni, è a cundizione di a donna fede assai ch'ella vulete.

Dopu un bagnu è per piglià un piattu, pruvate per restà tranquillità è evite l'attività fisica in ogni modu pussibuli. Si almenu duie ori dopu à u prucedimentu, deve dettu è restà, altri och'eddu pò esse apertu. Se ùn pò micca posponà a prucedura, pruvate per minimizzà tutte e pussibuli cumplicati dopu.