I prudutti di u ferru

U metabolismu veloce, bona circulazioni di sangue, boni forti, denti, capelli è immunità forti tutti - volumi chì tuttu questu hè pussibule, hè solu bisognu di aghjunghje un pocu ferru à a vostra dieta. Hè ferru rispunsevule di a circulazioni sanguinosa è a sintesi di i caghii di u sangue di sangue, ancu Fe hè rispunsevule per l'immunità è i leucociti, è, sicuru, se tuttu questu hè per esse, u corpu fraccià è fate un pocu ferru è denti cù capelli.

Alas, i prudutti più ricchi di ferru sò carne russa è frattaglie. Di cumbinanza, hè da elli chì ritenemu a dieta. Comu, u fanàticu di parechji sistemi di perdita di pisu suffrenni d'una purga - anemia di deficienta di ferru.

Funzione di ferru in u corpu

Per avvià a quistione di a necessità di avè alimenti richiunati di ferru in a nostra dieta, principia cù e funzioni vitale di Fe in u corpu.

Prima di tuttu, hè sangue. U 70% di tuttu u ferru hè da diretta per a pruduzzioni di sangue, o più precisamente, i sangue di u sangue. Perchè l'eritrozii pruponenu ogni cellula di u nostru corpu cù l'alimentariu, u ferru diventa un fattore decisivu in l'attività vitale di u corpu. Inoltre, l'eritrozii sò purtatori d'ossigenu. Se a glutena hè chjesa - un ligne di sangue di sangue, in a fine, avemu suffrutu di famiglia d'ossigenu.

Inoltre, ci hè mioglobene. Hè una prutetta chì mantene l'ossigenu in casu di difficultie di respirazione, u chjamatu lastre d'ossigenu. Inoltre, u furmiculu participeghja in i processi oxidativu, chì significheghja chì a so deficientzia pruduceranu à una diminuzione di a capacità di cunvertisce l'alimentu in energia. E leucociti - prumette d'immunità. U so travagliu hè di l'isolà perossu per a cummattimenti microorganismi patogeni. Alas, u perossu hè capaci di avvilinà, è per ne neutralizzarli, avemu bisognu di ferru.

I prudutti di ferru

Prima di tutti, deve spertu chì u ferru hè assai più in prudutti d'animali chì in prodotti vegetali, è hè assimilatu da carne è di pisci assai megliu cà à i vegetali.

In i prudutti ani animali:

U prublema di a più barbaria vegetariana hè anemia di deficienta di ferru. Sì a carne ùn hè fundamentale impossible, bisogna vi fucalizza nantu à l'inseriti vegetali riccu à i complexi di ferru è di ferru:

Assimilazzioni di u ferru

Per assimilarle stu elementu impurtante di a tavuletta di Mendeleyev, ùn sanu micca bè chì sapendu chì alimenti sò ricchi di ferru. Hè assai impurtante di cunfurmarà bonu di ferru cù altre sustanzi.

Cusì, prumove a so assimilazzioni di vitamina C è à l'acida folica. Impedisce calcium.

Questu significa chì u cunsumu di l'alimenti riccu à u ferru, in particulari in l'anemia, deve aghjunghje cù citrus, verdura, kiwi, frutti, è fagioli, lenticchie è spruzzi. Eppuru, per evità, hè a cumminzioni usica - "sourcatu di u latti". U fattu hè chì u calciu interferiscenu cù l'assimilazzioni di u ferru, è u ferru ùn permetti l'assimilazzioni di calcium. Cusì, da un pezzu utili, ùn hè nunda in questu.

Eppuru, è l'ultimu fattu impurtante, e donne avè bisognu à cunsumà assai più riccheti in ferru è l'àiu folicu chì qualcunu, perchè in parti, perchè Fede riserve durante a menstruazione.

A norma di ferru ghjornu per una donna hè di 18 mg, ma cù una furmazione intensiva, questu ammontu deve esse crescita à 25 mg. Paga attente à a vostra salute, è se ci hè un suspite di carenza di ferru, l'analizamentu bioquimicu di sangue vi aiutà à fretu a duda.