Cumu si misiru qualcosa chì piace?

Parechje chjuchi è carusi, sintendu simpatia, ùn dicenu d'avè attinatu nantu à a so propiu, è pensanu comu si mischjate quellu chì li piace. In ogni casu, prima di dicidiri di sti ritimi, venerà à capiscia chì u scherzu ùn hè micca un ghjocu, ma una seria accetta di magia negra chì hà da avè serii consegni.

E cunsicenzi di u feritu

U Spellò hà un effettu destruzzione annantu à quelli chì l'imponenu, è à quelli chì, in contru a so vulintà, diventonu una vittima. Per esempiu, u cumpurtamentu di un omu incantatu pò solu s'assumiglia à u cumpurtamentu di un amatori, ma i mutivi seranu bè completamente distinti. Un picciottu in amore vai in una data per vede u so amatu prima, hè felice per esse cun ella, è senza ellu ùn mancassa, ma sempre si sia glurificatu chì ellu hà scontru. Un omu si cumportanu di una manera diversa: hè malatu, ùn soffre senza l'unu chì l'hà fascinatu, cun ellu, ùn hè micca dolce. Hè scrittu per ellu, ma a so natura prutesta, è à a fine ùn si senti micca a felicità, ma a culpina, u dulore, u soffrenu è a fatigue. Stu sensu ùn hè micca à tuttu cum'è l'amore, è ùn porta micca a felicità à qualcunu.

In u risultatu, a persona chì era abuscatu, principia a soffrenu di pesadoli, insomnio , teme è, certi alucuzati. Tuttu u spessu prumove à u sviluppu di l'esquizofrenia è di l'altri malati mentali. Esaminatu è stanchi, sta persone pensanu sempre di suicidiu, è quarchi vota decide di tumbà u "clientu". Invece, si charmed a donna, tuttu hè listessu cù ella.

Sì avete sempre cunsideratu cumu pudete chjamate u zitellu o una zitella, ùn si micca scurdatu chì u pagamentu passà à u cliente. A relazione cù l'incantevule serà borsale è scandaluoso, chì ùn hè micca à tuttu ciò chì una persona chì vole esse cuscuzza un amare si imagine. Inoltre, questu hè micca u periculu principalu: una tale persona accumincia a dolerà, fate malatu, è perde l'oppurtunità di avè i figlioli. In certi casi, tali persone anu sempri figlioli, ma cù terribili devisse in u pianu fisicu è mentale.

Cumu si miserà un omu da una distanza?

Avà chì avete a infurmazioni per esse considerate, cunzidiravanu di cuscinu à l'amare. Ci sò parechje manere, è com'è un esempiu,

  1. Cimiteru spell on 40 cruces . A mezzanotti nantu à a luna crescente, venite à u vechju cimiteru, induve ci sò cruciamenti. Avvicinà u primu, ripondene a manu nantu à ellu è leghje u testu, è cusì 40 volte, cada volta in a nova crosta: "E persone di e fede mortificata sottu u cruci, affucatu, ùn vedenu a luce, in u tèmpiu chì tù fate prestitu, ùn parlanu micca e parolle, ùn manghjarè micca Ùn biarà micca, ùn u peccatu di luce. Vulariu dumannarlu nantu à mè è (nome). Dunque (a) mi piace appassiunà, tuttu u munnu per mezu di mè, scurdate. Fate micca bèie, ùn ellu mancu manghjà, ùn ùn micca piccatu cù l'aiuta, ellu da ogni strada à mè, in a mattina, à u ghjornu è in a notte. Dunque (a) si stanu fughjiti da senza me, longing, abbuffate è carizzieme, a favioni deve esse guarita di mè. Iè, averaghju cunfermitu (a so) più livanti di un mesi di suli di u celu, bellu sole. Quellu chì ghjè persone falonu nantu à i vostri posti è guarda u mo parolle. Allora l'avè hè una sorceressa, micca un figliolu di u diavulu, nè u missiavu un sorcerer, e mo parolle ùn mancunu di qualcosa, è ùn averà micca da u cori. Una croce di lignu, ottu persi, a mo parola per quaranta chjusi. Cercu i quaranta chjavi è u ghjornu a chjave in u fiume. Cusì sò .
  2. Privorot nantu à a mazza . Pigliate una carta fina, tagliate un pezzu, scrivite un "siva" unu, l'altru à u nome di a persona chì sò fascinante. Pile up the paper together and wrap around with three hair and three hair of the guy you are beaming. Fighjate tuttu in una pumu chì tù personalmente hà tiveru nantu à a branche u venneri dopu l'alba. Arregistramenti i migrà, percalendu cù un ramu da u listessu arbore. Quandu a mazza s'assumiglia, deve esse mette in leia à u sognu.

Sapendu cumu per esse accanciate un amatori, è quale cunsiquenzi ch'hà avutu, aghjustu tuttu cuntendu.