Valdai - attravers touristiques

U primu menzu di a cità di Valdai, situatu in a regione di Novgorod di a Federazione Russa, data di u 1495. U stabilimentu in quelli ghjorni era chjamatu settore Valday. U nomu vene da u lavu di u stessu nome, nantu à quale a cità hè situata. A ruta postale entre San Petesburgo è Moscu, passendu per Valdai, cuntribuitu à u sviluppu è a prosperità di a cità. Valdai era cunnisciutu in tuttu in Russia, gràzia à i so artiggiani è artighjani, in particulari i patroni chì eranu impegni à l'ebb di i campane.

Solu 15 mila persone viranu in u lagu pittorescenu nantu à a sponda di u lagu pintu, ma u numaru di turisori di Valdai ponu a cità nantu à a par cù i famosi capitali di l'Europa. Vi parvaraghju più di dettu nantu à i posti più famosi è interessanti di Valdai è e so alimanu.

Iversky Svyatoozersky Bogoroditsky Monastère

U principale impurtante religiale di a cità di Valdai hè u Monasteru Iversky. Fu fundata da u patriarca Nikon in u 1653. Metropolitan cunzigna u lagu Valdai, immersendu a croce è l'Evangelu nantu à a so fonduta. Hè u secondname di u monasteru hè Svyatoozersky. In un certu tempu u monasteru era un impurtante centru spirituale è unu di i pochi piazze in Russia in quali eranu impegni in stampa di stampa.

In u territoriu di u monasteru sò: a Cattidrali di l'Assunzioni di a Vergine, l'Epifania Church, una capella cù una fossa di funebri è un centru di perigginazioni. U monasteru ibericu hè attivu è hè apertu per i turisti è i perigrini à ogni ghjornu da 6:00 a 21:00. Sicondu repertorii prelimiunali è a cuncorda cù u persunale di u monastru, hè pussibule scelta per u territoriu di u monasteru.

Cattedrale di Santa Trinita

Unu di i santuali Ortodosi di Valdai hè a Catedrali di a Trinità. U tempiu hè stata fundata in u 1744 in u situ di una vechja cattedrale di lignu. U novu bastimentu hè fatta in stili baroccu è hà una bella facciata di pruduzzione rossa. In i 30 di u seculu passatu a catedrale era chjesa. In l'era soviètica, u palazzu, cù l'aiutu di partitionsu internu, era ricustruitu sottu a Casa di Cultura. U servitore di cultu à i mura di a ghjesgia hè stata restaurada solu in u 2000, u ghjornu di a Santa Trinita.

Museum of Bells

Stu museu pocu cumuni hè unu di i musei più interessanti in Valday. A cità per seculi era famosa per i so maestri, chì pusendu assai campane è campane di petra, chì anu un sonu melodicu è suttili. U museu si trova in a bella church of the Great Martyr Catherine, fundata in u seculu XVIII, è prisenta i so visitanti cù una cullizzioni unica di campagni diffirenti. In più di esaminà l'esposizione, quandu visitanu u museu pudete amparà assai infurmazioni nova è interessanti nantu à a storia è a tradizione di campioni di colzi.

Museu di a cuntrata di a cità

Trà i posti interessanti di Valdai ponu a vale a pena è u museu di a cità di u cuntrollu. L'exposizione di u museu, situatu in a mansione noble di u seculu XIX, permettenu di cunnisciutu di a storia è di i tradizioni di a regione. A cullizzioni di u museu si componi di una quantità numerosa di ritratti di e persone chì vissinu à e diverse volte di Valdai, è ancu di e cose chì hà fattu a so vita cumuna.

Santa primavera "Flussu"

Unu di i primori santu di Valdai pò esse chjamatu fonte di "Flussi", situatu vicinu à u paesi di Cena. Enriched with ion ions, l'acqua da questa fossa hè cunsidarata curativa è pussedi pruprietà mediali. Sicondu a creda, cun l'aiutu di questu acqua, i malati ocularse pò curari.

Spring "Sokolov Chjavi"

Se parlemu di e surgenti di Valdai, allura i Chjovi di Sokolov hè un locu maravigliu per esse ricreatu, situatu in u territoriu di u Parque Valdai. A falata à a primavera hè furnutu cù pasavigliati convenientemente è i passi, è nantu à u territoriu adiacente, ci hè bancu è una ponte di observazione.

Dopu avè visitatu tutte e churches, i monasteri, i fonti, capisci chì sanu sviluppu spirituali è vulemu visità ancu monasteri di Russia .