U biscuttatu da a cortezza di u beditu

Se vulete crià qualcosa bella è unica di u legnu, suggerenu chì pruvate à prupone à u scorchera di u bedriddu - u caprughju abbitatu elasticu supranzu di a cortezza, chì hè statu longu usatu per tissuti diversi prudutti. U diagrama vi mostra cumu pruvendu l'abbau d'u beddu:

I pruprietà di u legnu diluiu luminosu determinanu a tècnica di tissitura di strac qualchissante. Per tece a mansa ùn hà micca bisognu di tanticchia in manu, a qualità di travagliu hè assai più dipenditu à l'assimilazioni curretta di i metudi di travagliu.

Abbaghja cù i so mani

Per un borgu, u tipu di tissutu di sta gente chì chjamanu una "rugita" hè a più spessu utilizata. Avemu aduprà per fà a nostra breadbox. Stu teatrali hè realizatu in questu modu: un nummu di strisci sò assuciati, plegati, stinnilati, interscritti nantu à un avutu horizontali. U frontala di u casgiu di u bedridume vole esse cima è questa superficia resultanti serà u fondu sferente. Ci sò dui varianti di tissitura:

A riva di u pruduttu vole à esse è forte, postu chì hè questu parte di u panchina chì a più spessu hà da danni à l'usu di u pruduttu nantu à a splutazioni.

L'arme di u tecmillu direttu hè necessatuamente cun l'addiziunzione di una terza striscia o una schernu di salchicha fugliale per una cestera, una cestera. A l'oghje, l'artighjani aghjunghjenu un filu di materiali sicliarii à l'internu di u vigneto. Per a prublema, agghiunquemu a "rugita" è dicurà i so vini. Un novate, corto (per a longu di u bordo), a strapata media ùn permette micca di disperse l'ultimi "squares" di u pruduttu. Ci passa per tuttu i ciclichi di i ticzuni curdi.

Stu metudu di tissuti donali u pruduttu una fermezza è a diritta di u filu formatu.

Cumu faci un panura di scorchistica:

1. Fate un matte di 24 strippi (doce stati orizzontalmenti è dotze verticalmente) cun una larghezza di più di vinti millimetri. Quandu si trichebbe prudutti larga, hè assai impurtante di verificà a distanza entre i cantoni in diagonali à u principiu di u tissu. Hè bisogna sia u listessu, altrimente dopu a furmazione di u pruduttu di u pruduttu, una linea ondulata pare pare o dui rimimi saranu più altu, mentre chì l'altri dui sò più bassu.

2. Quandu tutti i pezzi di u nostru panificatu prestu prestu, avemu dicu dettu l'inturniore à i punti trà a quinta è sesta sessa (ribbuli) è l'altezza di a basa di bascu à 3 diagonali. A riva hè fatta in u modu indicatu davanti.

3. A tapa di u panchina hè una volta cù una altezza di l'una è a meza, un massimu di duie diagonali di e tappe sò di circa un milmuetteru più largu chì i tappe per a base, u riduce hè fatta cù denticulate. U tavulinu di pane hè usatu nantu à a tavula cum'è un pane per pezzu friddu.

4. Nantu à l'artiggiani, i modi di dà u pane è di l'aromu di panni è l'aromu per u modu di friccià e ciule cù l'oliu sò cumuni, ma ùn simu micca micca cunsigliatu, finu da più tardi funghusiu pò figuranu in u pruduttu, è da u pane.

5. U biscuit bursellu vi permettà à u vostru pane à mantene frescu è fragrante durante un longu tempu. U pani pò principià à stalà, ma ùn hè mai coperto cù u moltu. Pocu sapè chì a scorcia di u bedriddu hè ancu propietariu bactericida.