Case per una valigia

Un attribighu indispensabile di un viaghjatore di parechje anni si trova una valigia , sirviziu è veramente, guardendu quantità enormi di robba. Sfortunatamente, cum'è ogni cosa, perchè stu tipu di vita di bagagli ùn hè micca eternu. Ma una nova badia bona è di alta qualità ci custusà assai soldi. Ma ci hè un modu per allargà a vita di u vostru "cumpagnu travagliu" - un casu protettivu in una valeta. Hè nantu à ellu chì avemu dettu.

Comu sceglie un casu per una valigia?

À a strada, a valuta aghji parechje maladie, in particulare in aeroporti. Hè a terra è tutti i tipi di colpi, da quale ci sò spessu scratch e cavchi. In questu casu, pudete aduprà un casu speciali. A strada, ùn esercita micca solu una funzione protettiva. A tappa pò esse diventà un accessori assai stylishu, cum'è assai mudelli sò fattu di culori brillanti è di moda. E battizà u bagagliu à l'ariaportu, serà più faciule per voi di truvà u vostru bagagliu trà u settore di vesti idèntici chjusti da una film plastica dispunibili.

Quandu sceglite un casu per a vostra maleta, prima di prestu aiutà à u partitu tutale di a dimensione di u casu. Inutili, ancu l'accessori più fine raffinatu seranu impurtanti. Per evitari un malesu di soldi, pudete cumprà un casu per una valeta versatile. Hè fattu di tela elastica, è dunque adattatu per quasi ogni equipaggiu.

Hè da quì seguite un altru criticu per sceglie un casu. Molti mudelli sò fatti da una mistura di poliester è spandex, chì face u male a prova è elàstica. Inoltre, tali prudutti ùn sò micca pronti à muturi. Alcune alcune sò fatti di neoprene, un materiale impurtante e impurtanti poroso. L'unicu negativu - sò monochrome. True, l'evuluzioni ricenti anu permessu di creà culori positivi brillanti, ma esse mudelli sò più expensive. Sè i culori di culori ùn suitanu micca, pudete sceglie un casu transparente per una valigia, fatta di film PVC è supporta elastica à i lati. True, tali materiale ùn hè micca distinguitu da a so forza forte.

Comu manciari un casu nantu à una machja?

L'unicu inconvendiente di l'accessori stylishi à l'equipaggiu hè u so costu. Ma ci hè un modu allora - hè di cose un casu per una valigia cù i vostri mani. Ci sò parechje scelte. Cusì, per esempiu, a più sèmplice hè di fà una tappa d'una cammisa maschera o batch file. Per fà questu, u vestitariu deve esse usatu in u valigia da a cima.

Dopu ci hè necessariu di costrure e manichi.

Per via, in u futuru puderanu esse usatu cum'è un saccu. Da u fondu di a cammisa avete bisognu di una culiska, induve induve hè inseritu una banda elastica o corda.

Hè cusì faciule!

Cù una versione più complexa, avete bisognu di capacità per travaglià nantu à a macchina. Prima, uttene un material chì hà qualità, cum'è a resistenza di l'acqua è a forza.

  1. Prima hè bisognu di fà un casu per una valigia. Per fà questu, primu per esse l'accuncià cumu circate nantu à l'accessori - in cima o di fondu. Avemu suggeratu chì avete da mette in pianu, affidendu a tappa in u zipper. Per fà quì, cunziddiete quattru valvuli in u patronu: duie d'elli sò pusatu nantu à a cima è sottu à u fondu, è l'altri dui sò in parte, serve di prendore.
  2. Inoltre, quandu custruisce un patronu, hè necessariu di piglià à cuntà i "finestri" di e roti. E manipule - a cima è a parte - hè megliu esse postu in u "pocket", induve e strumentu ponu esse facilitatu da facilità cun l'aiutu di "lampi".

  3. Dopu piglià tutte e misurazioni di a maleta nantu à carta, avete bisognu di fà un patronu. Dopu à questu, avè da chjappà a tela sicondu u patronu, piglià a 1-1,5 cm nantu à e indemnità per a custumi.
  4. Parechje cunsigliu cumminciare cù una scelta "pilot", perchè micca sempre bisognu di costru un casu di valigia senza errore da a prima volta.
  5. Puderaghju, dopu chì pudete fà a sguassà di a tappa, chì avete da utilizà pè u scopu propiu. Per a prutezzione supplementaria, hè cunsigliatu di furnisce un guitare, per esempiu, da synthepone. L'articuli di i spiculi è i pruritori deve trattatu cù forze forti. I Sacchetti di u pruduttu sò cunsigliate per esse trasfurmatu in un corpu cù un trattore di raghjaru.

Ci hè di mantene a tappa in a machja. Hè tuttu!