Preparazione di u soli à i fresoli in August

U fruttu di u giardinu sò simplici sèculi di cultivà. Ùn hè bisognu di cundizioni speziale - solu regnu puntuale è sbanditu di u locu. Eppuru, sicuru, vi cunzite cunzidramentu u stessu pruteziu di piantaghja fragole - sceglite u beddu postu, u tempu è variità di a pianta. Ùn invìscenu micca u tarrenu induve a to là fragata.

Chì u sicuru di a terra stanu fruttu?

Beni fructifici di fragole in i primi 2-4 anni dopu à stenderu, dopu a quale hà da esse trasplante. È per assicurà chì in l'annu, a pianta hà purtatu u beneficu massimu in a forma di bachi freschi, zucchi è dolce, davanti à l'impurtante, hè necessariu cultivazioni adattati di u solu.

Di solitu sò stati zitelli in settembre o uttrovi. Cusì, a preparazione di u prugramma hè fatta in Augustu.

Hè megliu di sentu fiocchi nantu à terre sòghja-podzolique è sabbia. Per quessa, se u paese nantu à u situ hè un loam o chernozem, prima di cavu, duverà esse cuparti da a sabbia nantu à a cima. È se u tarritoriu hè troppu acidicu, calcina di dolomita (0,2-0,4 kg per 1 sq M.). Sè da esse aghjuntu.

Ciò assai cum'è a terra di a pianta, ricca in sustanzi naturali. Espertizatu assai per a so qualità nutrizionale hè varietà di riparazione: u pianu di una morbida cumu deve esse ricca in fosforu, potasio è nitrogenu. In questu casu, i fertilizzanti di fosforu sò intruti introduciutu davanti à l'impurtante, è u nitrogenu è u potassiu - seranu utuli à fugliale in u prucessu di creazione è fruttu di a cose.

Preparazione di u soli à i fresoli in August

A l'agostu, duie settimani prima di l'acquistu di e piantini, assicuratevi di preparalli a tarra di fragole:

  1. Prima di tuttu, avete bisognu à lampassi o sfacciate a terra, eliminendu tutti i borsi perenni. E se i pani avianu occupatu littaralmenti tutti i centimetri di a terra, i praticà i herbicidi sò voi pè e vostre aiutu.
  2. Dopu avè cunnisciutu da a cumpusizioni di u tarrenu in u so situ, hè necessariu d'ottimisimu hè di cuttivatori di fragole (per esempiu, aghjunghjendu saziassi o fosfate, cum'è quì sopratuttu).
  3. Per arricchisce a terra cun a materia urganica, quandu infrescenu in questu, anu introduttu in u fertilizzante di potaghju (15-20 g per 1 metru quadru), superfosfat dudu (30-40 g), pururu o prugnu.
  4. Dopu à scavà l'area sottu à e fragole è rideghjanu di grande clonps di terra, dig holes per ogni machja. Trà i petti ùn deve esse un intervallu di 30-40 cm, è a distanza trà e fila hè generale 60-80 cm. Hè dispunibile di vintu u fustu di lignu in i fucili - hè ancu un fertilizante excelente. A bona scelta seranu humus (solta o in granuli).