Cumu ricuvarate e so graneddi di u pumadoru?

Oghje chì ghjè chì i frutte di u tomate piace u duminiu, u culore, u gustu. Cumu pudete assicurà chì avete a bona vaghja di u vintu annu? Per fà questu, puderete bisognu di cultivà i pumati da e zicchinu chì voi cercà. U prucessu, in fattu, ùn hè micca simplice quantu pare puderete di prima visione, ma hè definitamente valenu da fà chì i frutti t'hà cultivatu gustoso, suculent è grande.

Cumu piaceghja i prudutti di tomate?

U primu passu per l'autonumbre ripresali di i pezzi di tomate serà a selezzione di un fruttu degnu. Hè da esse da a prima o a secunna branche di l'arbulu, è, in più, per esse u megliu patronu. Sceglite u tomate chì currisponde à u cuncettu di "ideale" quandu anu cunsideratu a forma, u culore, di a talla. Se trova un tomate adattatu, cioè in bàrbitu nantu à u pezzu, è prucede à scumpressà e sementi.

Se ùn cunnosci micca per liberà a so sante da u pumadoru, si tagghiau u fruttu in dui metri, pigliate u mezu, carne è e sene, è poi aduprà in un latte trasparenti. A causa di u fattu chì l'inzitanti di crescita potu esistenu in a mantine di zuccaru, chì impediscenu a zucchina di e zicchini direttamenti in u tomate, la fermentazioni hè necessariu. In u prucessu di decadenza, questa scòpule se cumpone.

Pòglia un vaso di pulpa è e sali in un locu caldu, se ne necessariu, coperta cù un tela chì passa l'aria o l'affari,

lasciate entre 3-5 iorna. Hè ricivete di firmà u bancu, se sè ancu intruduce in l'estrazzioni di e sumenti di varietà varietà di tomate. Un indicatore visibile, indicando chì hè pussibile di principià per separà e zitelli, serà l'emergenza di una lametta di moldu in a superficia di a massa o a presenza di bumbuli. Inoltre, quandu avete vistu à u cantu di u canu da u cantu, vedi chì e zucureghju hà sappiutu à u fondu, mentre chì u restu di a massa si hè risuscitatu è hè cupartu cun una fina pianta di moltu. Se a fermentazione si ponu in prestu da parechje ragioni, i serezi liberati da e cuglieri pò inizi à ghjudiziu direttamente in u cane, cusì vigilanu currettamente u prucessu.

Dopu qualchì pocu ghjornu, quandu u circondu in u circondu hè l'aghjustatu, aghjunghje l'acqua di l'acqua neve è fegate bè, è dopu chì i pezzi sò lampatu in u fondu, drenu l'acqua brutta. Per a purificazione maiò, questu prucedura rende ripetuta diversi volte.

U passu prossimu hè calibratoriu. Preparate a suluzione di u salinu à a tarifa di 0,5 cullenade di u salinu per u vetru di l'acqua è poni a pusterità in questu. Quelli chì spuntanu, tira senza disgrazzi, una bona racolata di elle ùn site micca travagliatu. A massa restante hè speduta per un pezzu è lavande beni sottu acqua currente.

Cumu puderà guariscenu e zitelli

Avà sapete cumu ricugghierte u zicchini di u pumadoru, ferma solu per a siccà di salvà finu à l'annu dopu. Per secà, utilizate un pranzu o un platu di vetru, distribuzione ancu e semi di secredu beni. U papu d'utilizà pò causà i grani per adduverà, è ùn pudere micca separà. U platu hè megliu postu in un locu fieru seccu è per parechji ghjorni, mene un cuntenutu regularmente, perchè e cose chì a secca s'assica secondu è ùn si pallanu. Semi siate sò cunghjunati in sacchetti di fugliale, fate u gradu è data di a coletta, è poi ponu in un containeru senza pezzu è lasciate in un locu frescu è seccu per 4 anni.

Cumpressatu in questu modu, i graneddi di e varietà di u tomate chì piace sò perfetti per a simmu l'annu dopu. Sapendu cumu piace i prudutti di tomate, pudete cultivà i vostri tomba in u to giardinu.