Tulipani in pianta primavera

Questu materialu serà utile per quelli chì dicideru di trattà a pianta di bulbi di tulipanu in a primavera. In questu articulu avemu da ricordi di i vignaghjoli in spirantà chì vi aiuterà u decoru di u giardinu cù questi fiori di primavera. Prima capiscenu a peculiarità di sta pianta, issu sapientale aiutà à megliu capisce quelli o altre necessità naturale di u tulipanu.

Prepareche lampi per u sembra

Quandu si dumandatu se possu piantà tulipani in primavera, a risposta hè senza ambiguità. Hè pussibule, ma in questu casu saranu assai tardi di quelli chì piantavanu in u vaghjimu . Prima di cultivà e bulbi di u tulipanu in a primavera, devanu definiscemente a "immunità". Perchè stu bulbu, prima di cultivà, imprighjunà in u cunsumu vegetale di u frettu (a temperatura necessaria per u timpuramentu anu variassi à 5 gradi). Dopu à questu, prutegge di e pesti è di e pussibuli malatii. Perchè stu bulbu hè stata postu in una solu luminosa di rosa di permanganate di potasio per mezu di una ora. Ci si deve esse cunsideratu chì i tulipani più forti è sani pò esse cultivati ​​solu da bulbe picculu. Prima di cultivà, anu da esse studiatu per danni fungali, a integrità di i capasti superiore. Li lucali "difettu" sò deve esse poseriti solu, per parte di elli, qualcosa di vale a pena, hè improbabile di cultivà. Prima di u sembra, i lampadini sò degreased, certi cultivatori prefettenu uttene un pruduttu chimicu; vi cunsigliemu di lavallu in u calchinu di celidonia (hè pruduttu da a cullezione). Dopu à questu, si deve esse spusatu cun un pappu siccu è seccu.

A preparazione di u latu è u pruduzione

U megliu tempu quandu puderete plantà e tulipani in a primavera hè u principiu di u mese, ma deveru ricordate chì a temperatura di ghjornu oghje duverà 8-10 gradi. Prima hè bisognu à cavà un futuru ciuri di fiore. Scoglià per esse da a mità di u borgu di a pala, assicuratevi di scavà in quandu aghjunghje à u lavu chjappi. Cum'è un fertilizante, ricordamu "Biohumus", dopu aghjunghje duie questi cumpunenti, a culmu di u beddu fugliale hè diventatu bonu fugliu è fertili. U tulipanu hè una fiore verge bonissima chì "cascà in amore" cun una larga varietà di infezzioni fungali. Per aiute chì i fiori cultivate bè è per ùn pascerà, recomandà ancu esce anu u pastore di u solu cun solu suluzione di "Fundazol" . Stu trattamentu permettenu à u periodu vegetativu per dà a pianta più acqua durante u regu, senza a minaccia di infezzione fungale, chì significa chì i fiori seranu grande è luminoso, è a pianta hè sana. Ora andate à u stessu prucessu di attinzione. Piglià i letti è fàcenu chjappi longhi lonchi longuali. A distanza in a passione si deve esse almenu 25 centimetri, è trà e bulbi in i fille di 8-10 centimetri. Aprofundiscenu e lampadine in u liceu ùn deve micca più di 1-2 centimetri, basatu nantu à a talla di e lampadini stessu (u più grande, più profundo). U travagliu currettu è cura di i tulipani in a primavera hè una prumuzione d'un beddu fiore florale, culminante cù culori di l'inflorescenza. Ma u successu, hè sempri impurtante è pronto per fà un vestitu di principale in a primavera. U primu duverà esse fattu dopu chì i lamperi sò sparati da i primi rimèmi, u sicondu - quandu u foglie sò furmatu, è u terzu dopu a inflorescenza s'hè esplicita.

Esperemu chì questu articulu hà datu una risposta exhaustiva à a quistione di se esse possibili di pianta tulipani in a primavera. Assicurendu chì, s'ellu si aghjunghje à e ricordi cunsideratu quì nantu à u vostru travagliu privatu belli è nobili, u tulipanu fiori, chì in un tipu esaltà u clima.