Egei di fata cù i so mani

Molti nichi sònevuli di un conte di fata è volenu esse funghi. Per fà sapè à u so sonnu, pudete micca cumprà un vestitu ready-made. Ma serà più interessante per fà carnival wing for the fairy costume cù i vostri mani. Diciami cumu pudete fà alate per a to ghjastimella di fata in casa.

Facennu ali

Ubligatoriu:

Cumpiemu à travaglià.

  1. Fighjà i filamenti da u filatu, avemu bisognu di 4 d'elli.
  2. Usendu una cinta adhesiva, cunnettame dui alchji - u cima è fondu.
  3. Ci putemu annantu à ogni paru di al'è nylon, è cravatamente attachete tutti.
  4. Avà, torna, aduprate a cinta adhesiva è cunghjettu tutti i 4 alei.
  5. Turnate à u prucessu interessante - dà algias una fata chjina. Cola ci putemu annantu à l'ale à u patronu desitxutu è spedinu cù un purpurinu di colore nantu à a cima.
  6. Pigliate a pintura è pittura i nostri aleri. Avete nutatu chì avete bisognu di scuzzulate a pranzu nantu à l'esternu, ma di pittura è dipintai picculi piccati hè megliu da ogni banda.
  7. Hè da esse chjaru i so alti in u risultatu è i cuparti cù vernici nantu à i capelli.

Fixing for wings

Mentre l'ale stanu, lascendu per elli.

Ubligatoriu:

Cumpiemu à travaglià.

  1. Trimate a longa necessaria di vende. Per fà quì, fate d'impruie cù una figura ottu intornu à e mani di u zitellu, fighjate à a photo.
  2. Vulete sguassà u signu risultatu di l'infinitu è ​​fiscale cun un pin. Invece, per a sicura, serà megliu chiuve stu locu.
  3. Se ci hè un desideriu, da quì nantu à l'esternate pudete apprezzate u bellu cù un pappu o paillettes.
  4. Per questu tempu, l'ale sò ancu esse sicondu. Hè fermu solu per cunnette cù u montare prestu. Guessed, da quale avemu da fà? Hè bella, cinta fissa.
  5. Sì avete furtunatu, è truvate una cinta stampata stampata, ùn pudete micca masque in u locu di cunnessione. In u nostru casu, hè inculate inculate sottu à i fiori artificiale.

Allora, dopu avè passatu un minimu di materiali, di soldi è di tempu, pudete fà un veru fiert de fiancè per u to babbu. E si ti portanu à u prucessu è ella, pudete esse sicura, ùn ci hè micca un limite per l'alegria di u zitellu.

Cù i vostri mani pò fà, è l' ale di un angelo .