Leonardo DiCaprio ùn hè micca statu rapitu da un figliolu

Ntô 20u Seculu Fox dicidiu di cumentà annantu à i rumori di a violazione di l'eroi Leonardo DiCaprio in u filmu "Survivor". I studii chjamanu micca affidate è dicianu chì un episodiu in a cinta chì a besta attaccò Hugh Glass, ma ùn hà nunda di fà cù a violazione.

Invalid information

I critichi chì anu vistu "Survivor" si cunsuniscenu cum'è di scherzi, sguassatu fora di u cuntestu. In a scena di battaglia, a bèstia ponce diCaprio da u ghjornu - questu hè u mutivu di i rumuri.

Inoltre, l'omi in a stampa ùn hè micca un omu, ma una femina, chì, ubbidendu u stintu, prutege i figlioli da a persona.

DiCaprio, parlendu di u travagliu nantu à a film, hà sappiutu chì u scoppiu l'scena cun l'osteru era u più difendanti in a so carriera in opera.

Rape duie volte

A nutizia di u episodiu scandalous era publicitatu assai dopu a pubblicazione in una publicazione straniera. L'autore di l'articulu scrissi: "A storia di a surviglianza è a vendetta hà righjuntu u novu nivulu. Fu rapitu! Twice! "

Leghje ancu

A trama di u "Survivor"

A stampa d'Alejandro Inyarritu, chì pudemu vede in gennau 2016, hè basatu annantu à i veramenti riprisentivi è conta a vita di u cacciatore americanu Hugh Glass. L'hà sappiutu di survivà un duellu cun un osteru grizzly, è fù più tardi sipoltu vivu da i so cumpagnoli, ma hà sappiutu di fughje. L'investigatore, anche tutti i terribili feriti, vultò più di 300 chilometri è ghjunta à i persone.