Gladiolo - pianta è cura in a primavera

U veramente decorazione di u giardinu in u vaghjimu sò i gladioli. Questi fiascchi maravigliosu sò maravigliate cù a so bellezza è a varietà di culori, ma per fà felici in u vaghjimu quandu avete bisognu di sapè fà gladioli in a primavera. Invece chì sta sta fiore hè cunsideratu à esse perenne, ma di chì ùn si pò micca tollerà friddu in a terra, i so tuberi sò cavalliti è almacenati in alberi per l'invernu prima di u calore vene.

In questu articulu, vi analizà e peculiarità di a pianta è cura di gladioli in a primavera.

Quandu si piantava gladioli in a primavera?

U pianu più ottimali per u glittosiu di u gladiola hè di maghju, quandu a terra calicia à + 10 ° C, ma se ci hè rifughju di ghjàllichi di primavera, pudete di cultivà in April. E variità iniziali, pianificatu in u ghjugnu, fiuranu digià in August-Setembre. Cormichi picculi è i zitelli sò posti tempi crescenu per quand'elli ponu cultivà.

Comu preparanu gladiolute per u duminiu?

Un mese prima di l'atterraggio, i lampadini di gladiolus sò sbulicati da a volta è purificatu cù cura di i scalini per ùn fà per danni i rimjiet. In questu casu, fermamente danuvuti è malati sò riittate. U picculu dannu hè chjucu cù un sbucciatu disinfettatu in l'alcolicu cù un cuteddu, è in questu locu hè tratatu cù verdura o poitusa cù carbonu piccu. Allora i mette in boxe o in l'urpianu, induve anderanu à u crescitu in un locu seccu, cálido è soleil, ma l'arrabbiari ùn formanu micca.

Prima di cultivà cormi gladiola ammucatu per mezu di ghjornu in una solu solu cù i microlitoghji. Anu ancu esse trattu cù pesticidi per disperse di e malatie pussibule è i pesti:

Cume a pianta gladioli in a primavera?

Hè impurtante chì pruduce gladioli hè un bonu locu. Hè da esse bellu lampatu, à livellu, o cun un ligne sposte à u sudu, a terra sia fatta è sguata. U fiore ùn piace u ventu, l'stagnazioni di l'acqua è l'ombrezza. L'ombra nantu à i fiori in l'òpera di l'uttane ghjorni trasfurmate durante 2 simane, è in a sera - per 3. U gustu di u ventu puderanu rombe i pedunculli.

I megliu sò: chernozem, fugliale chjucu o chjucchju lucali. In terre di argilati è pisanti, serà necessariu di riduce a prufundità di a pianta. I siti per gladiole deve esse cambiatu ogni annu, tornendu à un locu più chjaru più in quattru anni.

U situ hè dugnu in a caduta à una prufundità di 40 cm cù l'applicazione di fertilizzanti (humus, superfosfatu di 50 g / m² è 20-30 g / m² sulfate di potassiu). In a primavera, si facenu novu è di livellu cù rachette.

Gladiolu hà postu nantu à i lupi diretti da u sudu à u nordu à una distanza di 15-20 cm trà e piante è 30 cm trà e fila. A prufonda solitu di u fustu di grande tuberi - 8-12 cm, pesche - 6-10 cm, è in chjubi chjusi - finu à 15 cm.

Una bona illuminazione à a fini di lugliu - a primura di l'aostu permette i fiori di ghjornu à cultivà 3-12 cm.

A più cura à i cultii di cultivà hè stata manera:

Sapemu tutte e sfogu di u gladioli di cultivà è cura di a primavera, puderete sviluppà nantu à u to ortu di l'ortu sò tracciati i belli è belli fiori di parechji sfumezi.