Natalie Portman cunfède à i minaccii di vulturu

Durante a March 2,0 da u mare in a Los Angeles, unu di i pratichi era a famosa attrice di Hollywood, Natalie Portman. Ella disse chì à una età età, era furzata a cambià in modu cambiatu u so cumpurtamentu per evità a minaccii di viulenza sessuale.

A ghjovana attrice, diciunu, "hà despertu famosu", dopu a liberazione di a film "Leon". Natalie hà u rolu di a figliola Matilda. L'attrìlla crede chì era stata fatta da averia di dite à u visoru annantu à u crescente di un picculu urfaniu, a so divintà una futura donna, aiuta di capiscenu i so miri è u desideriu, è l'abilità di sprimassi:

"U ricordu di u mo scossa. Anu eru 13 anni, era eccitatu, chinu di expectazione. Hè impurtante perchè, chì rispunsabilità u mo travagliu riceve in u core di l'audienza. E chì pensate? Aghju apartu a mo prima lettera, ricevutu da un fan, è ci hè un monologue di un omu chì fantasìa nantu à a mio violenta!

In questa "aventura" di l'attrice ùn hè micca finita. In a radiu, ci era ancu un prugrammu in u quale l'anziani contu i mesi d'avè 18 anniversariu di Portman, perchè puderia esse legettu ... per dorme.

Aiutà

I critichi di film ùn ùn passanu darreri di l'ammiratori è di i ghjurnalisti:

"Ddi discutinu u mo bustu, è u mio corpu in u mio assicariu. Iè, eru sulu 13 anni, ma aghju avutu sapendu chì, se ùn mi mancu esse a me natura, ùn pò esse salvo. Inutili, l'omi avè u dirittu di discutiri u mo corpu, è questu porta una gran malatizza ".

Natalie avia cambiatu. Ella deliberadamente dijo "No!" A todos os roles no cine, onde eranu sceni romanticas, o almenu pezzi di elli, cumu i muschi. Ùn era micca parlatu à rappurtatori di temi "slippery". L'attrenda pinzò l'imaghjina à u più chjubu, pruvò à l'imaghjini di a "professione" - hà purtatu in publicu è vistutu apprupta. Era un tentativu per assicurà u mio corpu. Idda vulia fà l'audienza à sente cun ellu, è ùn mancu a fighjà a so apitzu. Stu approcciu di discussioni di u so corpu, a stella chjamata "terrurismu sessuale".

Eccu cumu Natalie Portman ha fattu u so sònniu di l'avvene davanti à l'audienza in a March di donna in Los Angeles:

"U sognu di un mondu induve puderete sceglie a ropa chì ti piace. Circundendu un locu induve puderà esse spiegà a vostra vulete, diceranu chì vulete, è ùn pensate micca à listessa volta à a vostra salvezza, a vostra autorità. Saria un mondu induve e donne pudianu sprimà a so sperimentale senza teme. Semu cun voi è vulemu edificà stu mondu, è hè distanti di definisce u "Puritan".

U Rivulaghju Desire

A fine di u so discorsu, a famosa attrice chjamata à e donne è l'omi, tutte e persone, capere di u genere, di parlà chjaramente è forti di i so desideri:

"Vogliu senti da voi ciò chì vulete. Cumplighendu a nostra rivoluzione, ma per questa ùn ne non teni micca bè dure à parlà di e nostre nicissità è i so dumande. Cumpigliule sò forti: "Eccu allu quantu bisognu! Hè ciò chì vogliu! Hè cumu pudete aiutà per ch'elli ponu funghi! Fighjuremu dinò un mondu induve i principii di u rispettu mutuale, l'armunia è l'equitabbilità basanu in l'espressione di i nostri desitzzii è l'assolutu di piacè. Viva in viola, a rivuluzione di desideri! ".
Leghje ancu

Innota chì Natalie Portman participa à u muvimentu di u Time's Up à a fini di l'annu passatu. Sta urganizazione hè in prus piglia cun manifestazioni di viulenza sessuale è di persone per l'affare. L'attivisti anu capu di rialtà $ 13 milioni in un fondo benedizitariu. Questi fondi seranu dispunibuli per i vittimi di i cummissà in u travagliu per uttene l'assistenza legale diligenti.