Music per i culori di nascita

Percepzioni di u mondu in i zitelli nascuti hè un pocu diffirenti da quelli in adulti. E sensazioni di u zitellu sò diffardini ancu. I primi simane di a vita ùn pò micca discerniscenu a fonti di u sonu, ma ellu ricunnosce a voce di mamma è u cattivu di u so core, cù quale hà stete vicinu à ogni novu mesi. A musica immersa in u mondu di l'armunia, u ritmu è à u sonu ùn solu l'adulti, ma ancu i zitelli, ancu quelli chì sò in u corpu di a mamma. Doppu à u 16-20 simane l'audizione di u fetu sviluppeghja in tale puntu chì percive u sonu da l'esternu. Da questu mumentu hè pussibile inizià u sviluppu di u zitellu per mezu di a musica.

Influenza di musica nantu à u natuvulu

A musica s'hè addivintata una parti integrale di a crianza di u zitellu, perchè hà un effettu benefizièvule nantu à a sfera emotiva:

Cusì, gradualmente a musica favurizeghja aduprà a travaglià cù l'imaghjera, à dì, à rializà l'analisi è a sintesi. Allora u zitellu sviluppeghja diverse tipi di percepzioni, memoria è imaginazione. Inoltre, a musica silent à a so scelta per u natuvulu hà un effettu calmanti è rilassante in questi momentu chì u zitellu hè intruitu o intricatu.

Chì musica di sceglie per i maritu novi?

A selezione di cumpunimenti musicali per u zitellu deve avè avvicinatu assai cun cura. Hè ricunnisciutu chì a musica classica per i culori novi hè a più apprupta è hà un forte effetti positivi. I so psicologue sò cunsigliati da cumprà à ogni ghjornu per sente a piezzu: "Ave Maria" di Schubert, "Winter" di Vivaldi, "Ode to Joy" di Beethoven, "Moonlight" di Debussy, "Air" di Bach, a Serenata di Hayden è altre classici. L'"effettu" di a musica di Mozart pè i novi nascita hè cunnisciutu ancu. Stu fenomenu fù scupertu à a fine di u seculu passatu. Secondu à a ricerca, ancu esempiu di corta durazione à sente cumpunimenti da un cumpusitore di genius aumenta l'indici intellettuale. In quantu à l'"effettu" di Mozart, a musica per i culori novi ùn solu cuntribuisce à u sviluppu di a raghjonu, l'attinenza, a creatività, ma ancu prughjettanu un sensu di cunfortu psicologicu, cum'è e transizzioni in a musica sò cunsunanti cù bioritmi di u cervu. In generale, l'opere di Mozart cuntribuisce à identificà u potenzjali internu di u zitellu à una età curretta. Spécialement recommandé pour esse à i so travagghi: Opera Magic Flute - Aria Papageno, Symphony No. 4d, Andante è altri.

Inoltre, pudete utilizà a musica calmante per i so nascuti prima di u lettu, durante l'alimenta o quandu hè impurtante. Utunu melodies basati annantu à varii sona di natura: u sonu di u surf, a chjesa è u ventu sopra, croaking di ranocchi, canti avere. Inclusive i cullezzione speciale di canzunetta cumunità per i culori novi, pudete abituà u zitellu à u rituali di l'alte di dorme. Pudete esse canti è canzoni senza parolle. Per sente cun ellu sempre, u caprettu ùn sapiarà chì u ghjornu hè finitu è ​​hè ora di dorme. Inoltre, a musica per u sonnu di u novu duverà dolci i sònii è cria una fondu favorevoli per u sughjornu. Hè dispunibule d'utilizà canzoni silenzii senza parolle cù sannaccii interspondati di natura vivera. In ogni casu, u più ricunnisciutu è di piacè per u novu hè a voce di a mamma, chì puderà cantà e canzone di canzone di canzone.

Cume sognu daveru a musica?

Per fà a musica solu utile, hè bisognu di aderà parechje regule:

  1. Ùn ùn vultate nantu à a musica in alta, cumu traumatizza l'offerta psique di u zitellu.
  2. Ùn ponu accattà e headphones di a ghjuventù - a musica chì sona à questu modu pruduce un shock effect.
  3. Quandu si senti cada melodia, vedi a riazione di i migghiori. Se a cumuzzioni avocanu maladizzione, ùn deve esse micca vultatu.
  4. Ùn avete sente a musica pesante è rock club.
  5. E cumpusizzioni cusì grande è vigorosa cumparenu à a matina, a calma - in a sera.
  6. A durazione totala di stà à sente a musica per ghjornu ùn deve esse più da una ora.

Pruvate spessu sia pussibule per cantà e canzone di i zitelli di i zitelli di nascita, anche mancu avete una orella. Perchè u zitellu ùn ci hè nunda favuriva è calmendu a voce di mamma.