Quandu puderaghju plantà una zitella?

Per parechji parenti, u sviluppu più emblemàticu di u zitellu hè a quistione di quandu da mette un zitellu, chjamate una zitella. Dopu tuttu, u zitellu, chì ùn hè più persunale permanente in una pusizione horizontale, cum'è stata, acquistenu un novu statu è si sviluppau un passu più altu in a so perfeczione fisica.

Una zitella chì si sviluppa senza salvezza è ùn ne anu micca malatie congenital o congenitali neurologichi, pussedi ogni chance per passà à u so tempu, quandu u tempu vene. E veni, com'è regula, in ogni modu diversu, ma i genitori, senza cunniscenze l'individualità di u zitellu, pruvate à forze avvenimenti per ogni modu.

Moms avessanu chì à l'età di 3-4 mesi, u zitellu attivamente pruvate à tuccherà a testa è si puscia à pusà, per piglià pè i manichi è un pozzu aspittà. Ancu in a postulazione propensu, a zitella hè grina, righìannu la testa è ancu i so spalle. Allora entrena i musculi è prumeghja per esse indipendente. Ma l'eserze ùn sò micca un signalu à i genitori chì u zitellu deve esse postu.

A fisiologia piccula

A quistione hè quandu hè pussibile di principià nradurà e mozambica, hè assai impurtante, ma ùn deve esse ghjudicatu, cum'è prima sante hà assai afflitto di prublemi per u zitellu in u futuru. Prima di tuttu, hè una viulenza in a spine, dopu à tuttu, cum'è secondu cunnisciutu, u più tardu, u cundizzioni principia, u più sano sera. E assediu, hè questu questu hè esse a preputenza annantu à i discu intervertebrali chì ùn anu micca rinfurzatu.

U sistema di u bisognu hè sempre disfunutu è incapaci à resistà a pusizione verticale. L'urganismu stessu sapi quannu u zitellu deve esse postu è ghjè a maiò spessu in 7-8 mesi, dopu chì u babbu hè stata annantu à quattru arene è arradicatu.

Parechje anu intesu parlà di i pussibuli prucessi ginekulogichi in a zitella in u futuru, in u casu di cultivà prima di sei mesi. E s'ellu si ufficialamenti a medicina ùn hà micca stabilitu una regulezza, ùn hè micca valenu à riesce a salute di u zitellu. Hè per questa raghjone chì i ghjovani pò esse abituati à una pusizzioni verticale un paru di simani dopu ca i picciotti.

Quandu puderaghju plantà una zitella media donna?

Ma micca tutte e cose disposti chì sò sfarenti di l'orizzontale sò projbiti à u zitellu. A menzione duranti un passaghju, a picciotta ùn hè solu ricusà à ghjustu, ma ella hè sempre prima di cena per esce. In questu casu, una pusizzioni hè pussibule quandu a cima è a volta sò levemente elevati per un cushion accadinatu o u mecanismu di u sedili in u stroller.

In questa situazione, u zitellu pò esse trasportatu à 5 mesi. L'orizzonte di u zitellu annantu à questu hè struitu è ​​u caminu pudarà più benefiziu. U stessu pò esse dumandate nantu à a pusizione di a mezza statua in i braccia di a mo mamma. Cù a parti suprana in u falu di u troncu, u zitellu sera più interessante per osservà ciò chì succede in ella.

Quandu mi pozzu aghju fattu una ragione prematuru, nascita sette mesi?

Per ùn ùn pruvucà micca prublemi cù u sistema musculoskeletore, i babori premature ùn devenu micca ghjallinore in tuttu. A forza di pusà cunfrunti, cù sperà chì u zitellu sordi sola, ùn puderete micca nisun casu.

U megliu modellu di influenzà a capacità di pusà nantu à a so propria serà massaggiu è ginnastica, ma solu dopu cunsiglià u duttore. Comu regula, i babysi nati prima di u termu accumincianu a sapiri di rossu, Assicùbbe è cammendu in u stessu periodu di ghjornu à i pezzi generali, è per quessa ùn hè micca valore d'avà.

A quistione hè quandu hè pussibile di principià nradendu a zitelli, in principiu, ùn avè micca affruntà i genitori, perchè un zitellu ùn devi nenti à nimu. Sviluppeghja in secunnu i so peculiarità è i ritmi individuali, è ùn hè micca necessariu interferisce cù questu prucessu.

A megliu chì i paisani puderà fà hè incitarà l'attività di mutivazione in ogni modu - per fà eserciziu di ghjornu cù ellu , per fà amassi , à domiciliate un massìgiu restorativu senzillu è u zitellu certamenti piacè mai è mom è dadu cù un successu novu.