Natation per babies

I sperimenti anu pruvatu chì a capacità per nassi dani enormi vantaghji à l'omu. È u più prestu, u zitellu aprende a natari, u megliu. A data, nataci per i babi hè diventendu assai poptu. Parechji e più genitali sò stati cunvinti di i grandi benefici di a natari è strive à inscribite in classe prima.

Natation per i zitelli nascite durante un bellu tempu. Sicondu data storica, stu tipu di l'esercitu era praticatu da parechji parsoni chì stanu nantu à i banche di i corsi d'acqua. I fundatori di a natazioni muderna pà i babori nascini in a prima mette di u seculu passatu. Timerman australianu in u 1939, nantu à i cunsiglii d'un duttore in tempiu tremu, cuminciò à piglià u so figliolu in a piscina. A vista di u zitellu, hà scupertu chì i prucessi di l'acqua dà un gran piaciri. Basatu nantu à e so osservazioni è i pratichi, Timerman hà scrittu un libru chì diventenu un libru docu per natatione per i zitelli in parechji paesi di u mondu. Uni pochi anni dopu in l'URSS u libru "Nascina prima di caminari" hè publicatu da Z.P. Firsova. U libru hà scrittu a tecnulugia di nance per i babori, dispunibili à tutti i genitori. Sicondu sta tecnica, esercizii per a natatione per i babysi puderanu esse realizatu ind'u bagnu, è hè statu attivatu in i tempi sovieti per a ricuperazione di i zitelli.

U Natale dà un enormu impulse di salute à u zitellu. U vantaghju principali di a natazioni per i babys hè chì i zitelli chì anu un cuntattu longu è constantu cù l'ambienti aquaticanu, sviluppu più veloce. L'esercitazioni di uguassaru anu un effettu benefizièvule nantu à a circulazione è u sistema respiratorju di u zitellu. L'acqua aiuta à rinfurzà u schemetu è forma una postura curretta in u zitellu. I paisani chì sò ingaghjati cù u so zitellu, nota chì u zitellu hè megliu alimentu è di dorme.

v Inizio lezioni di natannu pà i babori pò esse da 2-3 simpatii da u nascita. I primi lezioni parenti pò piglià a casa in u bagnu. Per fà questu, avissiru invitarle un instructore di natazioni per i babori. L'instructore vi falla a manifestazione di i esercizii basi è daverà i genitori a furmazione teorica in furmazione di natazioni per i babori. I exercici di Natation per i babys in u bagnu si deve esse fattu ogni ghjornu. À quasi 3 mesi, un zitellu cù i genitori vanu cù sessione di gruppu. U Natdu per i zitelli hè tenuta in una piscina special. L'acqua di una piscina ùn hè micca disinfettatu da u cloru, ma in altru modu, salvu per u zitellu, è a so tampiratura ùn manca più sottu à 35 gradi. Una lezioni di natica per i babys hè guidata da un instructore. A durazione di una sessione hè spessu 20-30 minuti.

Per arrivà à a piscina, i paisani bisogna bisognu:

In a maiò parte di i casi, un capu per a natazioni ùn hè micca necessariu, ma à a dumanda di i genitori, pudete cumprà un cappiali per i zitelli in tutti i zitelli.

Ci hè piscadori induve un certificatu per i zitelli è i genitori hè publicatu nantu à u puntu, per via di a formalità. I paisani in questu casu si pensanu beni di l'accumunerà di visità cusì un bacinu.

N natationi per i babysi ùn preparasi u futuru campionu Olimpichi. Assicurà a natazione per babies hà à altre fini. U primu, da un annu, u zitellu hè mantinutu nantu à l'acqua per 20 minuti. Siconda, u zitellu hè stata capacità per immersione per una prufundità scarpa in u so propiu. U terzu, u zitellu hè capacitu per sordi à a robba arghja in a piscina è seguite nantu à a superficia finu à 5 minuti. L'ultimu scontu hè specialmente impurtante per quelli chì sò prugrammi di rilassate cù un criaturu annantu à a spiaggia di u reservoir.

Assignamentu di a natatione di babies, i genitori tiatrinu assai. I sentimenti sò assai bè in l'acqua è sò cuntenti cù tutti l'attività vince. In ogni casu, regula modu rigulari cù u zitellu, i mamma è i papi salva da parechje malatie, cumpresi friddi.