Pesu pianu di u natuvulu

Oghje, i ghjovani omi, avè amparatu u pisu di i so migliori novi, sò dumandatu a question: "E quantu pesu di u natuvidu hè cunsideratu cum'è normalu, è quantu deve pisà?".

Hè cresce in generale chì u pesu mediu di una mamma sana è nascita nova hè in a rigioni di 2600-4500g. In casu, in l'ùltima dècada hà una tendenza à accelerà u sviluppu biològicu di u zitellu. Hè per quessa chì l'oghje u nàscita di un zitellu cù una massa di 5 kg ùn hè micca pocu cumuni.


Cumpressioni di pisu di u pisu

Tutti i zitelli cullettate, è per quessa constantemente aduprà u pienu di corpu. Tuttavia, questu ùn hè micca succidutu immediatu. Comu regula, duranti a prima simana di vita, u pesu di u natuvitu minimiteghja da 5-10%, chì hè a norma. Questu hè spiegatu da u fattu chì u corpu perde una manca di fluidu. In più, in un pericu periodu di tempu, u modu di putere ùn hè micca statu stabilitu.

Accuminciannu di a seconda settimana, u zitellu face a pisu di 20 grammi per ghjornu. È cù ogni ghjornu sussunenti in u seculu mese di a vita, u zitellu aghjunghjenu 30 grammi ghjornu. Cusì, à 4 mesi, u zitellu pesa 2 volte più di a nascita, è da l'annu - 3 volte.

Cumu calculà u pesu?

Cume spessu, i genitori, vighjàvanu u pesu, ùn sanu micca u calculà a norma di pisu . Per questu, ci hè una formula specifica chì permette a mamma per sapè cumu quantu i so pusterità nascinu:

Pianu = pesu di nascita (g) + 800 * numme di mesi.

Comu regula, u pesu di una picciridda nascita hè menu di quì d'un zitillu di a stessa età, è spessu ùn hè più di 3200-3500 g.

Altura

In più di u pesu, un indicatore impurtante per i principianti hè u so criscenu. Stu paràmetru dipende dirittamenti di l'eredità, cum'è nantu à a qualità di nutrimentu di a mamma è a cundizione di a so circulu placentale. Allora, per chì a norma hè accettata 45-55 cm.

U crescita di u zitellu hà ancu i so propri caratteristiche. Intensivamente, aumenta in i primi 3 mesi di vita. À questu tempu, u misgiu aghjunghjenu 3 cm per misi.