Isola Sakhalin

Oghje, quandu quasi u mondu sanu hè apertu à u turismu , si sviluppeghja una situazione paradosi chì quandu sò assai versi in a geografia di l'allughji d'altri più cà i so proprie paese. Hè per quessa chì vi femu invitatu à fà un viaghju à u mondu reale, postu induve cumerciunu e culturi di Russia è u Giappone, induve a tarra ricca l'oliu, l'oceani sò pisci, è e persone cun fiatu infinitiu di l'ospitalità sò in Ista Sajalin.

Dove si trova Sajalin?

L'isula maiò di grande grande di Russia, cù i so schezii, s'assumiglia à un pesciu giante, situatu liberamente nantu à a fruntiera di u Mari di Okhotchi è u Mari di u Giappone vicinu l'isula di Hokkaido. Pudete vede quì in dui maneri: per ferry o avione. I Ferries per u Sajalin si passa ogni ghjornu, in traversu u strettu chì cuntattenu u cuntinente di Vanino è Sajalin Kholmsk. L'ariaportu situatu in Yuzhno-Sakhalinsk cunnessa l'isula in tuttu u mondu sanu, piglià i viti regularmente da a Cina , u Giappone, a Corea è a Russia.

Storia di l'Isula Sajalin

U sviluppu è u stabilimentu di l'isula di Sakhalin ùn principia assai bè, perchè iniziale sti posti severi ponenu per a reeducazione di criminali. Cum'è sapete, era nantu à l'isula di Sakhalin era a grandi colonia penali russa, i indigeni di quale diventonu a primi settulatori di l'isula. A pagina di u filu di Sajalin principia cù a scunfitta di l'Imperu Russu in a guerra cù u japunesi è a partenza di l'isula à a giuridica japonesa: a rapidità di a cultura di e ferroviari è a cità, a festa di u nascita di u Mikado è l'apparizione di una gran quantità di coreani nantu à l'isula eranu u risultatu d'entra à u paese di u solte rising.

Dopu quasi seculu, Sakhalin torna diventatu parti di Russia, è tutta i japonaise hè borrada da a so tarra. Ma, anche u ghjornu, l'isula di Sajalin ùn pò esse chjamatu centru percentuale Russiu, tradiziunate cusì assai ntricati di diverse pòpuli. Ancu i nomi geografichi sò una figura di l'amicizia di i pòpuli: u Strittu di La Perouse, a citadella di Tomari, u paesi di Trudovoe è a Golfu d'Urkt pacana cunviviscenu nantu à u carte di l'isula.

L'Isula di Sajalin

I città supra u Sajalin sò nùmmaru ghjuvanotti è ùn anu micca avutu acquistatu monumenti storichi o ogetti culturali significattivi, cusì l'attrazione principali di l'isula era è hè a natura. Qualcosa, è bella, inusual, monumentale, è à quarchi à spaventu, i so monumenti nantu à l'isula più cà solitaria. Eccu unascu e pianti raru è animali, a maiò parte di quale si pò truvà solu in e pagine di u Libru Rossu.

  1. Una di l'attrazioni più brillanti hè a cascata Ilya Muromets, una di i più grandi di u mondu. Dopu l'altura di l'annunziale di quaranta storia, a so acqui colapsi direttamente in a prufundità di u mari, per questu hè pussibile cunfrude senza preparazione solu da u mari. Da a parti di l'isula per acchiaru ellu puderà solu una persona chì hè in una forma furfetta rivolunta è ben equipata.
  2. In u tipu miridiunali di l'isula ghjacia à u Capu Giant, attraendu l'attinzioni di i turisti cù i so archi di roccia è i fugliali di e coniferi. A costa di a cape attrae micca solu i viaghjatori, ma ancu avienti è precintati, chì l'hà sceltu com'è postu per a sendezza.
  3. In l'isula di Kunashir in fronte di un viaghjatore strappatu, pare un spettaculu monumentale cumparisce - volcanoi circundati da laghi è foresti. Unu hè u vulcanu Golovnin, chì hè un bacinu circundatu da un ciumi di mità di u quilomètre.
  4. À l'isula di Sakhalin, ci hè ancu una cosa cusì cusì esotica cum'è i termali: Lunskie, Lesogorsky, Daginsky. L'acqua in elli hè rich in microelements, è a so temperatura permette di piglià un bagnu in l'aire apertu in qualchi tempu.

Tuttu chiddu chì hè sempre pensà à esse di ricuperà à un viaghju à u Sajalin, unu pò cunfidenza di - è sicuru, u viaghju ùn sarà micca faciule, ma assai assai impressioni viaghjeranu più di pagà per i difficultà!