Un zitellu di 3 mesi hè un sviluppu chì deve esse?

Finu finu à pocu tempu, un fogghiu hè natu, ma u tempu vula assai fastu chì hè digià di trè mesi. À questa età, i ziteddi anu studiatu novi attivitati per elli è diventanu sempri più sociables.

Ogni pediatricu distrittu informa à a ghjovana mamma di ciò chì u zitellu deve esse capace di fà in i 3 mesi di vita, basatu nantu à u calendariu di sviluppu. Ma dopu, i genitori avianu bisognu di sapè à chì circà, è chì attività, u zitellu deve esse stimulatu per una dinamica di creazione cumposta.

Chì pò esse un zitellu in 3 mesi?

U sviluppu psicofisicu di u zitellu in 3 mesi hè interrelate, per quessa, ùn solu sviluppa a sperma destrezza è di u mutore, ma ancu di cumpitenza cumunicativa. Cambiamenti particularmente notorii, in comu u zitellu face a reacziassi à i carchi di sapiri chì sona è cammina. Avà ùn ùn ci hè più ghjustu vicinu à sente, à sente ciò chì succede senza reazione, ma vole participà in tuttu.

U sviluppu fisicu è a psiculugia di u zitellu sò sottumen una significativa metamorfosi in 3 mesi paragunate à un mesi fa. Pare chì parechji 30 ghjorni passanu, è l'omu hè cambiatu in capu, hè diventatu più attivu è curioso.

U zitellu ghjè già cuminciannu à ghjugna per i ghjucarii attaccati davanti à ellu, è dopu ghjucazione cù un pezzu, prova à novu è di novu per scuperta un sonu interessanti. Sì a mamma si mette un scurpacciu in u palmu di a so manu, u zitellu attivamente la mena, sèntinu chì u sonu vene da stu muvimentu.

Quantu ciò chì u zitellu puderebbe in 3 mesi, pudete argumentà, perchè ogni figliolu hà un urdinariu indivìduce, sicondu ellu hà megliurà. La maiuranza di i zitelli à questa età ghjunta solu fà passà à u cannelu è ghjaci in questa position. E u più attivu, ghjucatu una perna in u cantu, un momentu si truvà nantu à u stomacu è da quì in avanti, un sucho animali hà bisognu d'un ochju è un ochju.

Ma ùn hè micca pussibule cunverte rapidamente, è per quessa, dopu aduprà qualchì tempu in a nova pusizioni, u zitellu face u so capriccioso, esigendi ch'ella sia postu nantu à a so back. Un passatu minutu, cum'è chì u cavallu inquieta si trova in u ventu, è cusì senza fini.

Mentirà nantu à u so stomacu, un criaturu di trè mesi chì ghjugna oghje a testa bè , nantu à e so mani in contru à a superficia di u swaddler o di u liticu. In manu nantu à una pusizione verticale u zitellu ùn si tenenu un capu inde u mantellu, ma l'assicuranza ùn hè sempre necessariu.

Sì a mamma hàve avvisu chì u zitellu ùn troppu troppu in a so volta è cuttivà - hè una occasione per turnà à u neurologistu per esaminà a prezessione di i musculi di a cinta di l'espatula. U duttore prutrarà un corpu di massageria, chì hè assai utili à u sviluppu di u zitellu è saldà i sintomi avanti.

U sviluppu di un criaturu prematuru in 3 mesi

Quandu u caprettu chjude à i so pari, ùn dipende micca in età, ma nantu à u pesu cù ellu era natu è nantu à u pesu chì hà sappu. Ci hè più vicinu à a norma, u più attivu u zitellu sviluppeghja.

A maiò parte, i trabi prematuri responani à a so mamma in 3 mesi cun u surrisu, ricunniscendu a face nativa. Cumplicarunu a seguità l'ughjettu attu di movimentu cù l'ochji. Da e sughjetti fisichi di i zitelli pare ch'elli cumminciunu a mantiniri u capu per un tempu in una pusizione propensione nantu à u panicu.

I babelli nascinu prima u termu, cum'è chì nimu ùn hè statu indicatu un corpu di massa massageria generale è terapeutica chì rinforza u sistema muscular.