U zitellu hà cunfunditu u ghjornu cù a notte

Avete digià sappiutu u vostru babbu, hà cuminciatu à cumprenderà i so brami è i bisogni, è ancu avè principiatu à truvà u tempu per u travagliu domesticu ... Ma di colpu, si face cun u so novu "habit" - u zitellu dorme duranti u ghjornu, è a notte sighjate. Questu significa chì u zitellu hà cunfunditu u ghjornu cù a notte.

Perchè i zitelli dorme à a notte?

Apene un ochju novu adduta mostra a natura di u to baveru è dice, per esempiu, chì u vostru pocu in l'età adulta guidà a modu di vita di un "owl" invece di una "lark". Hè più correctu per circà micca una causa in u vostru nimicu, ma in sè stessu. Dopu tuttu, cumu si vulete fà u più necessariu in casa mentre u vostru maritu ghjè à u travagliu. Preparate una cena deliciosa, lavate è ferru tutte e cose di i zitelli, cusì un colchju per u zitellu à a fine. Cumu gluriu chì un ziddu dorme un bonu sognu, tuttu hè in u tempu ...

Ma quandu a night comes averna esse chì tutta l'attinzioni chì ùn avete micca datu u zitellu durante u ghjornu avarà da esse datu in u scuru, è micca solu per voi, ma à tutti i domesti. Dopu tuttu, di notte, appicchendu u zitellu à a chjappu sarà a salvezza di tuttu. Solu, secondu chì esce, a crescita persistente da parte di quelli chì vulete vulete più annunziate a situazione - invece di calmà, u zitellu pò diventà ancu più eccitatu.

Cumu insignà à un zitellu à dorme à a notte?

In casu chì u zitellu natuvolu hà cunfunditu u ghjornu cù a notte, seguitate i seguenti tips per restaurà a vostra rutina di ghjurnata cumuna.

  1. Parlà bocca è amata à u vostru zitellu durante u ghjornu, canta canzoni, parlate di tuttu ciò chì succede, ghjucanu cun ellu. À u stessu tempu, portanu assai cun tranquillità in a notte, ghjoculi sò inaccettibbli, una voce alta, chianci. U cummentu impulsivu "ma quandu site silent!" Ùn pudete annulerà tutti i vostri sforzi. U zitellu deve firmerà a pacificazione è a calmesa, è a so guida pò esse u so babbu è a mamma.
  2. Prima di vultà à u lettu per u zitellu, assicuratevi chì, per una banda, ùn hè micca fame, u so frutu hè asciuttu, l'aria in l'habitació hè fresca è umda, è da l'altra banda sò chjappi di forza è calmità, per fà u prucessu di dorme à u lettu fine, senza recite à l'aiutu di qualcunu altru. In l'eventu chì un zitellu hà un gazik o un cutu di denti, pigliate e prezzi adatti davanti à u lettu (in u primu casu, fate un maschiziu arrugettu sughjettu davanti à lettu, in u sicondu - allistendu u pienu di u zitellu cù una pasta anestesa).
  3. Scrive un ritu specificu chì riparerete ogni volta da u babbu à u lettu. A secunna pò esse chjamata: bath, dinner, light off, lullabies, sleep. Se u zitellu ùn cumincia à chiancinu quannu apre a luce, utilice a lumera di u zitellu cù a lumera diffusa, ma cumu avete deverà immediatamente u zitellu sanu chì, ancu s'ellu chianci, a lumica serà apaggia. Ùn lasciate micca u zitellu, cun tranquillità è persiste à dile chì u tempu hè più tardu è ghjucà cun ellu cum'è u ghjornu, nimu ci hè. Arraneghjate in anticipu cù a casa, chì stenderà u zitellu è ùn creà micca un "rotonda" in u cuna, perchè e caràvuli cambiani ùn sughjite micca, ma in l'excitatu à u cuntrariu.
  4. Mentre tame u zitellu à dorme à a notte (è questu prucessu, se persistendu seguità u pianu propositu, ùn deve più di più di trè ghjorni), pruvate micca di cambià a ropa di u lavu, i so vistimenti, è i ghjucarii chì u circonu. Un ghjovanu novu o un pappagallo per un tela pò piglià l'attinzioni d'una migghiara è per quessa, serà difficiule per ellu dorme.

A patience è a persistenza sò a chjave per u successu. Se u zitellu natuvolu hà cunfunditu u ghjornu cù a notte, era da a to manu chì dorme. Time per curre a situazione currente.