Calze - veranu 2015

A staghjone d'estate vinendu prumetti assai novità in i scarpi, chì una parella poni truvà cunnosci di classici, praticità, chocante . Calzature, barche, sandali, sandali, loffers, gladiatori è sapelli - l'scelta hè stupente! Qualessu tipu di stivali di i sposi di i femini farà u veranu di u 2015 per a donna di moda brillanti è unforgettable?

Sandali è sandali

Hè questa beata d'eddu in u 2015 quellu chì serà più in dumanda. È i diseggiani hà pigliatu una grande varietà di mudelli, cusì tutti i figlioli ricerete u paru di scarpi chì avia circà. U culleghju di u culleghju d'istati in u 2015 hè una scelta incrementamenti larga cù mudelli cù tacchi sali. Di sicuru, ùn hè micca sempre cunvenjenti, ma quantu bella! Avete u teme di i tacchi fini raffuriti da Rochas è Antoine Vaccarello? I mudelli di donna di moda per u veranu 2015 da Saint Laurent è Versace fighjà cun taccu fermu, eleganza è grazia. L'abbundanza di corbuli, un toe apertu è un talone decoratu sò benvenuti.

Preferite i mudelli flat-out? In u 2015, a moda hè demucratica, cusì u calzature per l'estiu senza un timore pò esse a più popular. È à u polu, andà à i sandali, gladiatori, generosamente decoratu cù attaches è straps, chì ponu arrivà à u ghjinochju. U tonu hè stabilitu da e case di moda Fausto Puglisi è Chloé . Stu mantellu di moda hà aiutu à aiutà à l'estiu di u 2015, sprissivu è eleganti.

I disinfetti di lumi verdi dà e sandali in u stil masculinu. Un impurtante aspettu pocu ùn impedirà tali calzature di ricunziendu un status di tendenza per u veranu di u 2015, cumu si pò currisponde à u desideriu di e fiorite per vedà decisu è forte. E strapelli stivi anch'elli, arnesi massivi horizontale - questi sò e caratteristiche distintività di sandali di moda senza puncu. L'altru opulente stylish - sandali, chì sò un lignu flat cun quattru straps, chì si preparanu nantu à u pede. Laconic décoration and maximum openness!

Ùn andate da moda è mudelli nantu à a piaghja è a cuviera, cunvientu è cuncessione di l'altri centimetri di u crescenu.

Calzature in modu classicu

Ùn devi micca ignucatu è sapori cumu u calzari, perchè e tendenzi di a moda chì marcanu l'estiu di u 2015, è tuccà quelli mudelli chì sò designati per creà imaghjini in l'uffiziu è stili di cummerciale. Quì ci hè u minimalismu, chì si manifisteghja micca solu in a presenza di una punta di punta, ma ancu in u schema di culori. A preghjunanza di un monocromu biancu è biancu strettu appellu à e donne cun una postura conservadora. Amuri di colori brillanti cum'è i mudelli classicli prisintati da Giambattista Valli è Acne.

Scarpe sportivi

A vuluntà di cunsulazione in ogni locu è in tuttu permette li scarpi in un stile di sport per andà appena alloghju sportiu è i stagni. In l'estiu di u 2015, sandali nantu à a piattaforma, i scarpi in a piattaforma, perdi è i sneakers serebbe i carrughji di a cità. Pudete purterà micca solu cù jeans è ghjira sportivi, ma ancu cù vestiti eleganti.

Moda accentu

Ovveriamente, i centri di disinfetti ùn ponenu micca in forma di complexe è di sapori di colore, ma di cunsiglii stylish chì ponenu mudelli stissi in urighjinali. Questa cumpagnia hè tutta e trattatu perfetta, chì ponu esse prisenti nantu à i sandali, è in i scarpi, è in i scarpi d'estivi. I distinti è i perforazioni fighjenu attenuti. A so tecnica permette a pelle di i peri per "respirar", è a creatività in a so figura. Ùn àbbia paura di e solu soluzioni standard, è l'estiu 2015 vi darà l'oppurtunità di stà belli!