Cartier Baiser Vole

L'aranciata Cartier Baiser Vole - un veru truveru per i zitelli chì amanu a fragranza di u liccuzzu è chì vulete sentinu nantu à ellu stessu. "Besu Furtunatu", è questu hè chì u nome di u perfume hè traduttu - questu hè un veru bouquet di liri, licitatu, ligere è fragrante.

Cartier Baiser Vole perfume

Perfume Cartier Baiser Vole hè stata libera in u 2011 è diventa a idea di u prufruttore Matilda Laurent (Mathilde Laurent). L'aroma, induve u sensu, appartene à a categuria di fiore, è a so piramide hè custituita da:

Comu pudete vede, ci sò praticamenti micca altri addiziunei in perfume, hè per quessa chì a prufumera hè tutta sana è completa. Cartier Baiser Vole sò vindati in una struttura cusciente è cuncisa cù una buttula cilindrica cù un nome di marca nantu à a tapa.

Eau de toilette Cartier Baiser Vole

In u 2012, a lumera vide una versione luminosa di u perfume Cartier Baiser Vole. Avà l'aranura accuminciau a essiri pruduciutu cum'è l'acqua inodore cuncintrattu e, naturalmente, hà u nome Cartier Baiser Vole Eau de Toilette. Per questa versione di l'aroma di Matilda Laurent hà cambiatu a diversità di a cumpusizioni, sguassà di tuttu l'alunni, ancu di quelli chì appartenenu à u liso. Ora cuminciò à vede cusì:

Cartier Baiser Vole Lys Rose

A più nova fragrance da a linea Cartier Baiser Vole hè Cartier Baiser Vole lys rose, sona in 2014. Hè stata addulurata è fresca in quantu à a versione originale di a fragranza, ma a cumpusizioni hè sempri edificata intornu à u nota centrale di u licore. Questa aranura, cum'è tutti l'antichi, vinni sviluppata da Matilda Laurent, è appartene à u gruppu fiurali . A piràmide hè rapprisentata cum'è quessa: