Bisogni da pietre preziosi

In i ghjorni antichi, ghjuvelli fatti di pietre preziosi era un elementu di u lussu di i rè, i signori fugliali è i nobile. Oghje i frontiere di a so accessibilità sò largamente sviluppatu, solu l'amore di tuttu u sexu giumentu hà stata cambiata in a bellezza è brilliance d'ardi di diamanti, colletti è arancierimagem con diamanti.

Prestiti è oru di ghjuvelli cù peddi

U "quadru" tradiziunale per i pietre naturali, di sicuru, hè un metale naturali, chì pò esse argentu è oru. Quandu sceglie u prossimu parigli d'arbe o un bracelet, hè impurtante ricurdà chì hè cun quale hè megliu cumminà è sguardu armonicu.

Cusì, a ghjallina di e plata cù i pedi, chì pò esse turquoise, emerald, amatista, i perli si ponu aiutà nove una bellezza romantica cù l'occhi blu è i capelli bionda. A tenerezza di u pezzu cù una combinazione di petra è metale sottumette à l'incantu di u ghjovanu.

In quantu à e ghjuvelli di oru di ghjuvelli , cum'è diamanti, rubini, sapphire, diamond - questu prestazioni di disignu impurtante. U fattu hè chì un anellu di diamante exquisite sarà a vostra decorazione prediletti per ogni ghjornu, ma i zafirsi strisciati cun elli sò clarificati boni per occasioni spéciale. Cusì, hè impurtante cunsiderà parechji paràmetri à scelte un pruduttu particular, cumprese:

Riturnà à l'ornamentu di l'oru cù i pedichi, si devenu esse chì e brunettini cun l'occhi marroni sò sicuri d'utilizandu u topà è l'ambra framed cun oru.

Cumu a ghjente d'argentu è oru cù preziosi?

Una regula impurtante nantu à a manera di furnisce bè ghjuvilleria cù pedichi preziosi hè prima, un sensu di prupurzione, è seconda, l'uniformità di metalli. Prima di tuttu, ùn mette nantu à tutte l'anelli, i braccialetti è a catene dispunibuli in a cullizzioni, finu à quessa, ùn pò micca esse u gustu. Per esempiu, a prisenza eccessiva in l'imaghjini di oru di oru è cù pedi preciosi deprezzate è simplificà a so bellezza naturale. Inoltre, ùn averebbe micca deve à ghjunghje cù l'argentu è l'oru, dui in u so propiu bonu, ma preferite "esse" per separà.