TOP-10 e vini alcoolichi più carichi

In ogni categuria di editi alcoolichi, esistenu speciali priculosu è raru chì sò assai carichi. Imaghjate chì pudete furnisce milioni di soldi per l'alcohol.

Ùn serà micca un segretu per qualsu qualchissia chì ci sò prudutti sputichi è rossi spirituali chì a ghjente recoglia è guarda per una occasioni speciali. À u listessu tempu, pochi pirsuni suspettanu quantu una buttiglia di champagne o cuncipinu pò valenu.

Imaghjate chì ci hè l'alkohol, u prezzu per quale hè listessu cù un carbu caru o ancu una mansione. Sò surprised, andemu à guardemu à e cose driculate è truvà u so costu. Per priservà l'intrigue, avemu da andemu da più "prezzu" à incredibbilamenti costu.

1. Cantina

I fancianti di a vinu di scuma sò pronti per pagà un pocu più per piacè di u gustu è l'aromu di a biera, ma pochi praticati pò pagà $ 1,165 per questu. Quandu hè una buttiglia di 12 litri di Vielle Bon Secours. Creazione di sta biera da a cerveceria La Brasserie Caulier, è anu truvatu buttigli in u 2009 in u santu di u restaru Belgo in Londra, induva hè stante di 10 anni. Per pruvà Vielle Bon Secours, ùn hè micca necessariu pagà a quantità entera, perchè in u barbarinu di Londra pudete pruvà una mugola di sta cervida, in u 8% di l'alkohol, è hà custatu circa $ 55.

2. Jerez

A cantina "Massandra" hà in i so pezzi di bottiglia d'alcunu rara, chì ùn sò micca boni. Un esempiu hè u vinu fortificatu "Jerez De La Frontera" in u 1775, chì secondu a l'infurmazioni ufficiali in a cullizzioni di cinque buttigli. Questu sherry hè cunsideratu u megliu, solu grazia à i so numerosi anni di perseveranza. In u 2001, in a subestazione di Sotheby, una buttiglia di stu sherry fu vindutu per $ 50 mila. L'amministrazione di Massandra hà dettu di aiutà à daretu duie volte per l'appiccicata.

3. Rum

Sta zitellu hè amatu micca solu da i pirati, è questu pò esse ghjudicatu averà u costu di specimens rarus. Rum hà una funzione assai impurtante - ùn ùn spone un bellu tempu, diventendu ancu più gustoso. A buttiglia di u raru era di u pruduttu in 1940 in a Jamaica è hè chjamatu Wray & Nephew. U prezzu hè $ 54 mila. Cia interessante, i ingredienti per a preparazione di sta zucca anu acquistatu da u 1915. U valore di stu rum si trova in u fattu chì ùn hè micca più pruduttu è a ricetta hè sminticata.

Ùn pudete micca fà passà a ricerca di 12 buttigli di ronu, chì hè stata trovata in u sotano di a spluta di Leeds. Li buttigli eranu cuparti da u fangu, perchè era impussibule di stabilitu u nome è u fabricatore. Hè cresce chì hè stata creata in u 1780 da i servitori di Barbados, perchè stu rum hè cunsideratu u più anticu. In u risultatu, per 12 buttigli in a subestazione Christie hà sappiutu risultà $ 128 mila.

4. U vinu

I valori in viticulturi in Francia in u 1787 hà pruduciutu un vinu chjamatu Chjesa Lafite. A storia hè sola cunnisciuta per a vendita di diversi buttigli di sta bè. Parechji comprenu u presidente d'America Thomas Jefferson, paghendu $ 90 mila. Sulu 200 anni dopu, l'altra buttiglia vinni vindutu, chì u compagnu hà compru per esse un vino unicu per a manifestazione, ma u camero chì purtava a buttiglia hà cuttutu è si smastò (hè terribili de pinsà chì dopu cun ellu successu). In u 1985, à a subestazione Sotheby's vende una buttiglia di Château Lafite. Hè compru per a reta di Forbes per $ 160,000. L'buttiglia cuntene l'iniziali di Thomas Jefferson.

Vale da vede nantu à u vinu Chateau Margaux 2009, chì produciu in u listessu vignetu in Francia. Sittiti buttigliotti di 12 litri sò stati pruduciati, è per ogni prezzu hè stituutu à $ 195 mila, ma à l'auction per unu d'elle $ 203 milla hè statu datu.

5. Tequila

U vitturi meziè più caru hè 100% fatta da l'agave blu, hè statu suggettu à a distillazione tripla è si stete parechji anni. Tequila Ley. U 925 hè stata produta à a pianta Hacienda La Capilla è hè aggratu cù platinu cù l'oru biancu. U designer di l'buttiglia hè u direttore esecutivu di Fernando Altamirano. In u 2006, fù compru da un cullettore privatu per 225 mila dus. Cia interessante, a pianta hà dicisu à ùn mancà nantu à questu, è pocu di novu hè statu prisintatu un novu designu - una buttiglia incinta di diamanti, cusì u prezzu è enormi - $ 1,5 milioni. acquistate.

6. Champagne

U vinu spumante più caru hè statu pruduciutu da l'elite marca Goût de Diamants. Elli presentonu una edita chì cuntene un veru diamante, chì hè riflessa in u so nome - Taste of Diamonds. Inoltre, a superficia di a buttiglia stessu hè decorata cù una gemma di 19 carate. Design hè statu sviluppatu da Alexander Amosu. A strada, prughjitta ancu di gravure u nome di u compratore nantu à una etichetta d'oru. Per un tali quantità di "diamanti alcoolichi" anu da scambià messietu $ 1,8 miliuni.

7. Cognac

Hè difficiuli di crede chì una buttiglia di brandy Henri IV Dudognon Heritage custituitu à 2 miliuni di u $ 2 milioni. Un prezz enormu hè ghjustificatu, postu chì a zuccarera hà età per 100 anni, è i bietti in u quale era stati macchiati da circa cinque anni, siccati à l'aire frescu. À u listessu tempu, ùn deve esse in vista di l'buttiglia, chì hè fatta di oru, platinu è diamanti.

8. Vodka

I fancianti di questa bevanda bianca trova difficiule di crede chì una buttiglia di vodka pò custellà quasi $ 3.7 milioni. Era fatta da Leon Verres, è u nomu di questu alcoolu caru hè u Billionaire Vodka. U voluminu di ogni buttiglia hè di 5 litri, è hè decoratu cù insèmi d'oru è 3 mila diamanti. U listessu ritornu hè stata grazia à i tecnulugia muderni da i qualchi maiori di u granu russu. Hè parechji volte filtrate per un vechju trattatu cù migghi di diamanti. Se una persona hà vende u vodka, da questu un rigalu, ricevi guanti bianchi cun un nome di u voddinu nantu à elli.

9. U Whisky

U fabricatore inglese Lucide Luminosa prisenta à u pubblicu un bevande, chì combina u primu disignu è u gustu excellentu. U prezzu di u specchiu Islay hè cielu altissima, è a buttiglia hà da scambià messu à $ 6,5000000. Per fà l'buttiglia, un cristal biancu d'Inglaterità, oru biancu, circa 8000 diamanti è 300 rubini. Perchè ùn tutti ùn ponu esse una quantità enorme per un bonu alcohol, i prudutori anu liberatu una opcione più afficà cun un disignu di biberna di più luxu. U risultatu, u costu di Islay hè di $ 740 milla.

10. Licore

Avà hè megliu à pusà per quì, cum'è a biera d'alcoolica più caru in u mondu custituiscenu $ 43.6 milioni. Questu hè micca un typo, ma u costu veru di u licore di limonu di prima famiglia. In u mondu ci sò solu dui buttigli chì sò immagini di quattru diamanti, tri di quali sò 12 carati è unu hè 18.5 carati. Una copia hè compru da un aristocrattu in inglese nurmecanu, è u sicondu hè statu messu in vendita.