Accessori made of fur

In ogni momentu, l'accessorii di pilone sò cunsiderate un signu di lussu è elitismu. Puderanu capelli fur furzati in modu ridurisce chì facilmente inovate u to mantellu favuritu, è i decorazioni di pilone aghjunghje a necessaria fioritura di impurtanza è misteru à l'imaghjini. Dopu avemu vistu un aumentu di interessu in l'accessori per pilone. Cogghiamu li tendenzi basi di l'usu di i prudutti di fur in cullizzioni in autunno-invernu 2013.

Cù que portà un capelli di pelle?

I capelli di furza di moda di a stagione 2013 si debiti cun una varietà di culori, textures è stili di palangitori tradiziunali russi à un capellu di cunigenu eleganti, chì sfascia a fragilità è u romanticismu di l'imaghjini. Familiale da parechje persone da a ghjucazione di a so zuccaraccia hat-earflap hà rignatu cruci in u passatu di u mondu, chì furnisce cun assai idee per a ghjurnata è l'armata di u ghjornu. Luckbook di u culore di l'invernu di a moda francese Clodi Pierlet, chì incorpresisce u modellu femininu è urbanu di i giovani parisciali, suggeria cunglinda cù una bagnu di seda elegante è casale, spugliata nantu à e so spalle cù una maglia di vapeur, cusì crea una "imagen reale" rilassata. Una di e cumminzioni più immillorable di questa invierna hè un capelli di capelli cù un ghiacciere di cachemire, cum'è cù brusgii trasluzenti, suttili o chiffon. Li picciotti avvinti avvicinanu da una fervente simplicità di un capiddu di capelli tradiziunali cù a cammisa d'un omu, una corta chjappelle di culura, una mini faldella è, sopratuttu, stivali in u motore.

Fur pelerines è scarves ùn sò micca inferisce in pupulazione per u capelli di pelle. A cullizzioni di Marnie di a sughjina di u 2013 suggerisce adupicà e capelli di pelle è per collarini per vestiti di nozze, necessariamente decoratori cù un grande broche. Per creà una reali aduprata à ogni ghjornu, ricumandemu avè sceltu una cape di pelle in un tonu à una cascheta inchjata. Cusì ùn vi sarete micca solu caldi, ma ancu avete vistutu in u spiritu di l'ultimi tendenzi.

A risposta à a quistione di ciò chì porta un pannu di zuppa di pezzu "sottu a gargia", chì hè diventatu u favurite clarificatu di l'inviu di u 2013, hè imprecisamente simplice è originale. Pizite in cunglisazione cù un strettu unicu di colore o un vestitu di cashmere senza manichi. Comu u risultatu, avete un caliu, ma à u listessu tempu un incantu prumessu.

Ciò ch'elli ponu vèstinu una borsa da pelle?

I puritani di lussuria sò universali in u so usu: ponu esse l'unicu accessu pè u furmatu è esse sustinutu da un prugno di pelle o pelerine simili in texture. In i cullezzione di Louis Vuitton è Vivienne Westwood, l'autunno-invernu 2013, i muduli parenze parechje scelte: i modi di fur furibile degne chì parevanu cù un vestitu ghjornu è cun un vestitu tweed o capelli di lana.

Selezione di cumpunenti di pelle

Sì avete solu pinsendu di diversificà u vostru l'indimuniatu cù l'accessori di pilone, vi cunsigliemu cumencia cù ghjunghje fur. Eccu, l'ispaziu di l'imaginazione di i diseggituri ùn hà veramente senza frontiere - i collani, perelli, braccialetti, aranelli, aneddu, hairpins aghjunghjenu una gota di cunsulazione è elegante in ogni figura. Per quellu chì amà l'uriginalizazione, avemu urganizatu chì voi curazioni pè ecululettes, chì certamenti ubbligatoriò l'indiscetita in ghjornu a ghjurnata. Décorate un vestitu o una furtuna longa pò esse micca solu un bufanu di pelle, ma ancu un cinqui di fur furoso. E strapelli di pelletie cù inserimenti per u pelle sò presentati in quasi tutte e cullezzione. U premiu per l'ughjettu più uriginale di fur in accessori, forsi, sarà a casa ZHivanshi, chì hà presenti l'ùagliu di l'inverndu cù un capellu di pelle.

L'accessori per u pelu à l'invernu di u 2013 sò assai diverse è culurite chì, cù a so aiutu, certe voli chì a vostra armata invernale ùnicu!