Beautiful capelli in u capu

Unu di i capelli ùn ci sò parechji mudelli, ma u più famusu è u più anticu hè cunsideratu un pannu. Questu chjucu simplice cadutu di u teatru si trova in l'imaghjini medievali è in vestiti moderni. In certi casi, i capelli di donna sò stati minti di virtù di e so credenze riligiosi, in altri per a cunvenzioni, è in thirda, solu com'è un toccu in u vestitu. In ogni casu, u sciarlu ùn anu da esse ghjustu da a moda è per un pezzu di tempu si mantene un elementu luminoso di l'imagine femminile.

Tipi di capretti nantu à a testa

In u mumentu in u mondu stòrici di a moda anu parechji tipi di veturi, chì quellu chì hà e so funziunale funziona è storica. Cunsigliate i stili cchiù cumuni:

  1. Scarpe orientale nantu à a testa. Parechji sò interessate in u nome di pompini à l'araba. Tradizionalmente hè chjamatu "hiyab", chì in traduzzione significa "velu". Hè stigghi chì sò purtati per tutte e donne chì si cunvertavanu à l'Islam. Tradizionalmente, u hijab debite cubrì solu a capu è u collu di una donna, ma alcuni musulmani muderni ponenu livatu cù i so capelli, ma chistu ùn hè micca correctu.
  2. Shawl. Questu hè un grandu prodotto in tissuti è fatturatu per calori è cunfortu à u so propiu. I mantelli sò ghjateanu in e so spalle, ma chì ghjucanu chì sò ghjittati cum'è e patevole di vaghjimu. Per questu questu, u teatru hè misu nantu à a testa è ponu finissimi longhi à u collu. In u risultatu, u bufali sustituisci ancu u caprettu è a bufanda.
  3. A sciarpa. Hè un picculu pezzu di materia triangulare. U caliconu di cuttuni più freti, ma ci sò prudutti di sita. Oghje, i venditi sò alluati o plegati diversi volte è fà un vènenu strettu nantu à a testa, è davanti chì i bianchi sò stati attaccati sottu à u mandru.

Un bufuni di capretti pò esse stile, sita o chiffon. Sè vo site per falla parti di u vostru putu, ripiglià un pezzu chì ripite u culore o stampatu di a ropa. L'imaghjera hè garantita per esse muderatu.